מבזקיםפוליטי / מדיני

גבאי: "יום שאנחנו מקווים שיסתיים בהחלפת השלטון"

יו"ר העבודה, אבי גבאי, הגיע לפני זמן קצר (שלישי) ללוות את אמו, שרה, בהצבעה בקלפי בירושלים.

גבאי אמר לאחר ההצבעה בקלפי, "היום הוא יום חג לדמוקרטיה הישראלית. יום של בחירות. יום שאנחנו מקווים שיסתיים בהחלפת השלטון. אני קורא לכל עם ישראל ולכל התומכים: לכו עם האמת שלכם. אם האמת שלכם היא מפלגת העבודה, אם אתם מאמינים בנבחרת שלנו, אם אתם מאמינים בדרך שלנו, אז תצביעו אמת."

צילום: אלעד גוטמן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"צאו מכל החישובים, מכל האסטרטגיות, מכל הספינים והשקרים שמסתובבים סביבנו היום של גודל המפלגות. לכו עם האמת שלכם." הוסיף גבאי, "אף בנאדם לא הצטער שהוא הצביע בהתאם ללב שלו והלך עם האמת שלו. זאת מפלגת העבודה. מפלגה שהקימה את המדינה, מפלגה עם האנשים הכי טובים, עם התכניות הכי מעשיות לשנות את פני המדינה. חייבים את מפלגת העבודה חזקה כדי שיהיו חילופי השלטון."

"אני קורא לכולם, לכו והצביעו אמת. אני מאמין שבסופו של יום, זאת הדרך להחליף את השלטון, להחליף את הדרך שלו ולהביא תקווה חדשה למדינת ישראל. רק אמת."

"כמו שאמא שלי הצביעה לראשונה בחייה "אמת", אחרי הרבה שנים במדינת ישראל, יש היום רבים שראו את התכניות שלנו, שאוהבים את הנבחרת שלנו ויצביעו היום לראשונה "אמת" אנשים מכל רחבי הארץ, מכל המגזרים" ציין גבאי וסיכם, "אתם תופתעו מכמות האנשים שיצביעו אמת בזכות הנבחרת שלנו ובזכות התכניות שלנו לשינוי פני המדינה."

צילום: אלעד גוטמן

צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן

תגובה אחת

Back to top button