מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "אל תוותרו. אנחנו במרחק של פחות משני מנדטים מהניצחון"

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ אמר הבוקר (שלישי) כי "הגענו ליום החשוב באמת. עכשיו זה הכל בידיים שלכם, בידיים שלנו. צאו החוצה, דברו עם כל מי שאתם מכירים.
אל תוותרו על אף קול. אחד מכל חמישה בוחרים עדיין מתלבט. אנחנו במרחק של פחות משני מנדטים מהניצחון, זה אפשרי וזה יקרה היום, ורק בזכותכם. תודה על הכל וניפגש בקלפי!"

צילום: דוברות "כחול לבן"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. רק לא ביבי, איך זה שיש עוד אנשים במדינה שבכלל מאמינים לשקרן הזה שכל מה שאכפת לו זה רק הוא עצמו ומשפחתו. אזרחי המדינה לא מעניינים אותו !!! מתי תבינו את זה. אתם יכולים להסתכל רק על מערכת הבחירות הזאת ולהבין כמה הוא עסוק בעצמו ובהישרדות הפוליטית שלו. מילה הוא לא אמר על מה שהוא יעשה אם יבחר כדי לשפר את מצב הבריאות הקורסת, מצב התחבורה המקרטעת, המצב הביטחוני הגרוע ביותר בו היינו כשממשלת ישראל מתקפלת לאיומי המחבלים ומעבירה פרוטקשיין במזוודות כסף…. כל היום רק מדבר על עצמו… כל סרטון שהוא מעלה רואים איזה אחוז טירוף הוא… מת מפחד מזה שהוא לא יהיה ראש ממשלה ולא יוכל לחיות על חשבוננו. כי הוא ושרה לא מחזיקים כרטיס אשראי חחחחח מפחדים שילך להם לאיבוד! איזה הזוי! בדיחה הבנאדם ועוד יותר בדיחה אלה שמאמינים לו ומצביעים לו.

  2. אם היה לגנץ עוד 1 ס "מ הוא היה מלך , אך יש לו פחות ס"מ …..והמבין יבין …..

Back to top button