מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: מצביעים באריאל, בירושלים ובמרכז גילו שהצביעו בשמם

משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות המבצעית המיוחדת ביום הבחירות לכנסת ה-21 של מדינת ישראל בכל רחבי הארץ, זאת בכדי להבטיח את קיומו התקין של ההליך הדמוקרטי.

אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב פרוסים בשטח מאז שעות הבוקר (שלישי) המוקדמות וממשיכים להגיב ולתת מענה לכל אירוע שבו יש חשש לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי.

צילום: דוברות המשטרה

בעקבות מספר מקרים של חשד לאי סדרים שהתגלו בתוך מספר קלפיות ברחבי הארץ, המשטרה פועלת בתיאום מול ועדת הבחירות ובהתאם להנחיית יו״ר ועדת הבחירות בנושא, בכדי לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע פגיעה בטוהר הבחירות וחשאיות ההצבעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, בשעות האחרונות פתחה המשטרה בחקירות בעקבות תלונות בודדות שהוגשו על חשד להתחזות בעת ההצבעה במספר מוקדים שונים ברחבי הארץ. באריאל הוגשו תלונות על ידי שתי מצביעות שהגיעו לקלפי, שם התברר להן כי הצביעו בשמם קודם לכן. שתי תלונות דומות הוגשו גם באזור ירושלים ואזור המרכז ע״י מצביעים שנתקלו במצב דומה.

צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או ביצוע עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד ביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, פועלים בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button