מבזקיםפוליטי / מדיני

"תשפיעו על העתיד של מדינת ישראל, ביחד נחזור לדרך רבין"

בעקבות הדיווחים על אחוזי הצבעה נמוכים במיוחד במגזר הערבי, יו"ר העבודה, אבי גבאי, הגיע הערב (שלישי) לטירה לשוחח עם תושבים ולקרוא להם לצאת ולהצביע כדי להביא את השינוי ולהחליף את ממשלת נתניהו.

גבאי אמר: "באתי לכאן לטירה כדי לומר שאנחנו מתנגדים לגזענות ושאזרחי ישראל הערבים הם אזרחים רצויים בארצם שלהם. יש לכם את הזכות לבחור ולהיבחר. אני קורא לכם: תממשו את הזכות שלכם לבחור ולהיבחר. יש עוד שעתיים. תממשו אותה. רק ככה אפשר להשפיע על העתיד שלנו. יש לכם זכות לבחור. תשפיעו על העתיד של מדינת ישראל. תשפיעו על העתיד שלכם ואני קורא לכם, תצביעו למפלגת העבודה. מפלגת העבודה היא מפלגה שמאמינה בשוויון. ביחד נחזור לדרך רבין. נחזור לדרך של שלום, של צדק, של שוויון, של דאגה לבעיות האמיתיות של האנשים. ביחד אפשר לשנות את המדינה. צאו להצביע. הצביעו "אמת" למפלגת העבודה."

צילום: רענן כהן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן

5 תגובות

  1. רבין היה שקרן !!!
    בערב הבחירות הוא אמר:
    ״מי שמוסר את רמת הגולן מפקיר את בטחון ישראל״
    ואולם, יום לאחר ניצחונו הוא כבר ניהל משא ומתן עם הסורים על חזרה לקו המים של הכינרת.
    ואתה רוצה להחזיר אותנו לדרך של רבין ???

  2. אוף איך שאני מתגעגע לדרכו של רבין.
    היה אז אקשן ברחובות, גרתי בלב תל אבי,ב באותם ימים "ברוכים", הייתה אז הרבה סובלנות על הכביש, כולם נתנו לכולם לעקוף, כי אף אחד לא רצה לנסוע מאחורה/ מהצד של אוטובוס. אך איזה ימים.
    ימים של עשן- בדינגוף- בום, הילדים הסתובבו בדיוק בקינג ג'ורג',. צמרמורת. בדולפינריום בום – הספר שלי רץ לעזור, ליד הכרמלית הוא מעד על ראש, ומאז הוא פסיכי. השכן נשרף בפנים ובכל בפיגוע בביאליק. ברדיו דיווחו על פצוע קל. וזה נמשך ונמשך עד הפיגוע בנתניה, ערב פסח, זה היה קצת משחרר, בום גדול שלא שמעתי ..
    וגם מבחינת התחושה העצמית- אז לא היינו סתם אזרחים, אלא "קורבנות שלום", קורבנות עם משימה "לייבש את הביצה" כי, רק ה"עוני מוליד טרור", זה בימים שלפני שאל קאיידה הוכיחו שגם עושר מוליד טרור. געגועים לגהנום.

Back to top button