בידורמבזקים

חבר הכנסת החדש תקף את הפרשן בשידור חי: "תסתום את הפה"

הפרשן הכלכלי של ערוץ 13 מתן חודורוב סיפר במהלך משדר מיוחד לפנות בוקר (רביעי) על פעילותו הפוליטית של עוזי דיין שנבחר לכנסת ה-21 מטעם מפלגת הליכוד במהלך כהונתו כיו"ר מפעל הפיס ובתגובה דיין תקף את חודורוב ואמר לו "תסתום את הפה". חודורוב פרסם בעמוד הטוויטר שלו את העימות באולפן. צפו.

16 תגובות

  1. נעלבת, בחור? ממש מכמיר לב. אדון חודורוב, לא הספקת נעבעך ליהנות מהיעני עקיצה ששלחת אל לוחם ומפקד בכיר וותיק ששכב במארבים וסיכן עצמו להגן עליך ועל משפחתך ואבוי הוא פגע בנפשך העדינה! תתרגל !

  2. על הניצחון המוחץ. על הכנות ועל אהבת הארץ. ראינו את הניסוחים שלכם… אין מה ללמוד מכם

  3. לא ראינו כאלה פוסטים כששופט בית משפט העליון במהלך דיון משפטי התפרץ באופן מחפיר על עו"ד וצעק עליה שתסתום את הפה.
    לאנשי הימין אסור להגיב גם כאשר צועקים עליהם ותוקפים אותם בשקרים בשלוש לפנות בוקר..

  4. אין לו שום כבוד לעוזי דיין איש יקר רב פעלים. כמו חברותיו ההיסטריות שלא נותנות לאף איש ימין להשלים משפט, גם הוא קוטע באמצע מפריע ותוקף. תתבייש. ואם הצלחת לגרום לעוזי דיין הרגוע ועדין הנפש להגיד לך לסתום בשלוש בבוקר אז כנראה שאתה צריך לסתום

  5. תגובות תרבותיות מאוד של תומכי הימין. אני מאמין שאתם מלאי גאווה על הלשון המנומסת שלכם

  6. על זה אני מדבר שיש לשמואלנים הרבה כוח בתקשורת בין השאר להעביר מידע לאוייבי ישראל בטלויזיה אים במשירין או בעקיפין. בזמן שאנחנו נלחמים על מדינתנו ושולחים את חיילנו להשיג מודיעין בתוך השטחים מסכנים את חייהם למען המולדת.והם האוייב אינו צריך הוא רק פותח את הטלויזיה של השמולאנים ויש להם דווח מלא.עוכרי ישראל הגיע הזמן שיחוקקו חוקים שלא כל אחד יכול לדבר עים אויבי ישראל

  7. התקשורת עדיין חדורה מוטיבציה לחסל כל חלקה טובה ,,
    הבחירות אחרינו ,,מתן דרוקר וייס ויש עוד רבים וטובים שהאובססיה לביבי הוציאה אותם משלוותם ,נא להתאפס ,,,,,
    ביבי ראוי להיות רא׳המ ,,

  8. אנחנו מבינים שקשה לכם. אנא, שתו מים קרים ותתגברו על המועקה. בבקשה אל תתאבדו ואל תרדו מהארץ. נדאג שיהיה לכם טוב. אבל למען השם, לפחות ליום אחד בשנה תסתמו את לוע התעמולה הרעילה הבלתי פוסקת שלכם ותנו לעם ישראל לחיות. מחר תוכלו לחזור ולהרעיל את האווירה כהרגלכם.

Back to top button