מבזקיםפוליטי / מדיני

"אם היה מרסק ככה חברה, הארגז היה מחכה בחוץ והמונית על חשבונו"

מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני נפגש הבוקר (חמישי) עם יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ואמר לו כי לאור תוצאות הבחירות הקשות מתבקש, ראוי ונכון כי ייקח אחריות ויתפטר מתפקיד יו"ר המפלגה. לדבריו, "ציפיתי כי הדבר ייעשה על ידו עוד בליל הבחירות, אך משעה שלא נעשה, עלי כמזכ"ל המפלגה וגם על אחרים מוטלת החובה להגיד את הדברים באופן ברור."

חרמוני הוסיף ואמר "עברנו מערכת בחירות קשה ביותר שבסיומה ספגנו מכה שקשה להמעיט בעצמתה. מלאכת איסוף השברים, השיקום והבניה מחדש של תנועת העבודה היא מלאכה סזיפית וארוכת טווח. ההתפטרות של גבאי לכשעצמה רחוקה מלהביא את הישועה, אך בלעדיה לא נוכל להתחיל בצעדים הראשונים לעבר מלאכת הבניה מחדש."

חרמוני ציין "אני יודע שזה נראה לא פשוט, אבל אני מאמין באמונה שלמה כי למפלגת העבודה תפקיד חשוב ביותר בדמוקרטיה הישראלית ובגיבוש אלטרנטיבה עם סדר יום של שמאל ציוני וסוציאל-דמוקרטי. זה התפקיד של כולנו להאמין, להתחיל לעבוד, ולדעת כי החריש בתלם הארוך יהיה ארוך – אך יש בו תקווה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חרמוני הבהיר כי "הערך של לקיחת האחריות והדוגמה האישית הוא ערך חשוב, ואני מאמין שכל יו"ר שהיה מביא את מפלגת העבודה לתוצאה הרסנית של 6 מנדטים היה לוקח אחריות ומתפטר, ובצדק. במקרה הזה הדברים נכונים עוד יותר. גבאי עצמו שינה באופן דרסטי את חוקת המפלגה ולקח את מלוא הסמכויות כאשר הוא מנמק זאת בכך כי הוא יהיה האחראי המלא לתוצאות הבחירות. בהתאם הוא הוביל ביד רמה ובלעדית את המפלגה, מערכת הבחירות והקמפיין."

"אין לי טינה כלפי גבאי שעבד קשה מאד להצלחה בבחירות וכלפי אף אחד" אמר חרמוני והוסיף כי מחובתו להגיד את הדברים. "בסוף, יש פה תמונה גדולה, יש מפלגה, תנועה וערכים שחשוב שנוכל להיאבק עליהם ולהניף את הדגל שלהם, למען מדינת ישראל." סיכם חרמוני.

מי שגם הספיק להגיד מעל כל במה ולדרוש להתפטרותו של אבי גבאי מתפקיד יו"ר מפלגת העבודה היה ח"כ איתן כבל. בראיון לתוכנית "הבוקר הזה" לדב גיל-הר אמר, "עצוב שאנחנו צריכים לבקש ממנו במחילה לקום ולהתפטר. בעולם העסקים, אם הוא היה מביא חברה למצב כזה הארגז היה מחכה בחוץ והמונית הייתה על חשבונו. אין כאן שום השחזת סכינים, זה מביך להגיד את זה – יש כללים".

יו"ר העבודה אבי גבאי

8 תגובות

  1. שמאל קיצוני השתלט על מפלגת העבודה והבריח את המצביעים המסורתיים.
    שלי יחימוביץ,סתו שפיר,מירב מיכאלי,איציק שמולי ודומיהם.
    זו הסיבה העיקרית למפלה.

  2. הכשלון נובע מדיבור עצמו לדעת וחוסר ההבנה וקריאת המפה הפוליטית ואגו נפוח. כל הנוהרים אחריו שחושבים עצמם לנאורים הוכיחו את נכותם המחשבתית ולא ראויה לפוליטיקאים. מר אבי גבאי יכול לפתוח חברת חיסולי עסקים לפי יכולתו המוכחת על ידו בבחירות אלה.נכון שאחד המגיבים כתב על הארגז שמחכה בחוץ .אין בארגז מאומה מלבד אגו.

  3. אקט הריקוד במעגל של רביעיית 'כחול לבן', חזור ורקוד, "עוגה-עוגה-עוגה – במעגל נחוגה.." מעורר גיחוך וחמלה בדיוק כמו הופעתו המטומטמת של בני גנץ, מיד עם פרסום הסקר הראשון ביום הבחירות בשעה 20.00, כאשר הקלפיות עדיין היו פתוחות – הוא החזיק בידה של אשתו (שהיתה במספרה ועשתה פן חלק לשיערה) באשליית מנצח, הוביל אותה ואת שלושת הגמדים, לפיד-בוגי-אשכנזי, ונשא "נאום ראש ממשלה". כמה מגוחך זה נראה באותו רגע נמהר, וכמה מטופש הוא נראה עכשיו. יא דביל, עוד לא נספרו הקולות ! עוד לא ידועה התוצאה הסופית! אתה גם לא יודע מה קורה עם המפלגות האחרות ! ולא יודע מי ילך איתך ומי לא ! איך אתה מתהלל?? למה כל-כך מיהרת להכריז על עצמך כ"ראש הממשלה" הנבחר (אולי 'הנבער' יותר מתאים) ?? איך נבחרת להיות רמטכ"ל, כאשר עכשיו אנחנו רואים כמה אתה טיפש? טיפש זו מילה עדינה. אתה שיא הטימטום !!! איך תפקדת כרמטכ"ל עם חשיבה דבילית ושכל קטן כזה ?? עם יונית לוי לא ידעת להתמודד. ובכל נאום ונאום שלך, נוכחנו עוד ועוד כמה אתה טיפש ומטומטם. טוב שעם ישראל חכם ולא נפל בפח 'התקווה' שהבטחת. מקומך אולי בשוק הכרמל, אך לא בכס ראש הממשלה.

  4. אבי גבאי השתתף ב'שבתרבות' בקרית-אונו, לפני כחודש, וטען שם מעל הבמה, והבטיח באופן נחרץ במילים אלה:
    "אני אהייה ראש הממשלה הבא של ישראל". וכאשר בטלהיים חזר ושאל אותו: "אתה בטוח? אתה מבטיח? הרי הסקרים לא כל כך מעודדים" – הוא חזר והסתכל לקהל בעיניים והכריז בקול גדול: "אני בטוח, אני אהייה ראש הממשלה הבא של ישראל". מר אבי גבאי, מה קרה לבטחון הגדול שלך? מה קרה להבטחות? מה קרה לאופטימיות? הכל התרסק בגדול. בושה וחרפה לדבר ככה שטויות.

  5. גם לספור כבשים יש לו בעיה , כמו שחשב שהוא ראש הממשלה הבא עם כל המנדטים שיגיעו לו חחחח קרע אותי בתחילת ההבטחות שלו הבטיח ארמונות מחול למפלגה, אני רואה אותו לנגד עיניי וצוחק .

  6. לגבי גבאי : מה שהרג את המפלגה זה האגו שלו. הוא פשוט מעריץ את עצמו וחי בסרט כמו עמיתיו בכחול לבן. גם הוא עשה את אותה הטעות, ובמקום להביא מצע מסודר, נפנף בדגל:" רק לא ביבי, נגמור עליו, הוא נכנס לכלא לשנים ארוכות, הוא מחוסל " וכו
    ומה קרה?
    האנשים החכמים צפצפו והצביעו לטובת עם ישראל. מעניין אותם חמגשיות? מעניין אותם ההישגים.
    אבל השמאל רק מחפש נקמות אשיות. זה לא עובד ככה גבאי. תזכור, גם גנץ ולפיד יעלמו בקרוב אל תוך השכחה. ולא נודע כי באו אל קירבה.
    ובינתיים ביבי ימשיך להפוך את ישראל לאימפריה. אתם אנשים קטנים ונקמנים ללא חזון, ולכן לנצח תשארו באופוזיציה.
    עם ישראל לא טיפש

  7. הספר הבא של אבי גבאי:"איך להרוס מפלגה במהירות ובגסות"!! עכשיו אני חושב שהוא קיבל כסף על מנת שיעוף מבזק בן לאומי!! ח ח ח ח ח ח ………….אבי גבאי הסופר מתאים לו לעצום עיניים ולספור כבשים אלה שהם כבשים שחורות!!

Back to top button