צרכנות

צימרים בכנרת

צימרים תמיד היו חופשה מועדפת על הישראלים, בייחוד צימרים בכנרת או בקרבתה. ישראלים רבים מעדיפים לנסוע לטיול בצפון וללון בצימרים שקטים עם נוף ירוק ופסטורלי, ופחות מעדיפים לנסוע למלון רועש עם הרבה אנשים.

הוי כנרת שלי

צימרים בכנרת ממוקמים לרוב במקומות בהם ניתן לראות את נופי האגם וההרים המעניקים חוויה קסומה ופסטורלית. לא רק שניתן ליהנות מחוויה בצימר עם בריכה, ג'קוזי וחוויות ספא אחרות, גם ניתן ליהנות ממימי האגם על ידי שחייה, שיט או פשוט מהליכה באחד מן החופים המרהיבים הנמצאים לאורך גדות האגם. מה שמעשיר את החוויה בחופשה קסומה ומושלמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צימרים בכנרת מהווים יתרון נוסף בכך שהם נמצאים בקרבתם של אטרקציות וטיולים רבים מלאי יופי ושלווה שניתן לעשות תוך כדי החופשה. ניתן ליהנות ממסלולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, טיולי מים ונחלים, ואף לליהנות מפארק הירדן הנהדר הנמצא צפונית לכנרת.

למה עדיף צימר בכנרת על פני בית מלון

כל טיול שלנו בין אם מדובר בטיול בארץ או בטיול בחו"ל אנו בדרך כלל נעדיף את האפשרות הבאנלית והפשוטה יותר ונעדיף לקחת מלון מסודר עם בריכה וארוחת בוקר עם בופה. לפעמים כדאי לנו להתאמץ טיפה יותר כדי ליהנות מדברים נוספים רבים שמלון אינו מציע. בצימר תוכלו ליהנות משקט רב יותר כי לרוב רק אתם תהיו במקום או אולי עוד זוג אחד או יותר כמוכם. תוכלו ליהנות ממרחב גדול יותר הכולל צימר וחצר שלא הייתם משיגים בבית מלון. בנוסף, צימרים בכנרת פנויים יותר מאשר צימרים במקומות אחרים מכיוון שרוב האנשים יעדיפו ללון במלון באזור הכנרת. סיבה נוספת היא שרוב הצימרים ממוקמים באזורים קרובים לאטרקציות מעולות בעוד בתי המלון נמצאים במקום מרוחק יותר. תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות באזור כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, טיולי מים ונחלים שיגרמו לכם לצאת טיפה מהקופסה ולראות עולם מחוץ לגבולות הנופש.

צימרים עם בריכה
נהוג לחשוב שמכיוון ומדובר בצימר בכנרת ובאזורה, בעלי הצימרים לא ישקיעו במיוחד בבריכה או ג'קוזי. ההיפך הוא הנכון, ניתן לומר כי כל הצימרים בכנרת הם עם בריכה ומאוד חשוב לבעלי הצימרים שתוכלו ליהנות גם מקרבת הכנרת וגם מבריכה פרטית משלכם צימרים אלו מעניקים תחושה של בית נופש המצויד בכל הצרכים שלכם שבקרבתו אף תוכלו ליהנות משכשוך במי אגם הכנרת. בכל הקשור לאפשרויות החופשה שתוכלו לחוות בכנרת ובקרבתה, צימר הוא אפשרות נהדרת לבלות בחופשה כמשפחה, כזוג או קבוצת חברים.

Back to top button