צרכנות

עורך דין תעבורה

על כבישי הארץ נעות מכוניות רבות ואף כמות משתמשי הדרך עולה כל העת. כל נושא התעבורה מוסדר באמצעות מערכת חוקים שחוקקו על ידי ממשלות ישראל לדורותיהם. היות ועולם התעבורה  מתאפיין בדינאמיות רבה הרי שהחוקים מתעדכנים כל העת, ובנוסף, אלמנטים נוספים הקשורים בו נתונים לשינוי. משתמשי הדרך הרבים, וביניהם הנהגים, הנוסעים, הולכי הרגל ואחרים עלולים להיות מעורבים בתאונות, אמורים לקבל רישיונות נהיגה ורכב, עלולים להיות חשופים לתביעות ולפסילות רישיונות, לקבל דו"חות שונים ועוד. עורך דין תעבורה מטפל בנושאים אלו, ואחרים קשורים.

אם מפרטים את שלל הנושאים המטופלים על ידו ניתן למצוא את הבאים: פסילת רישיון מנהלתית,  טיפול בדו"חות כבדים הכוללים הזמנה לבית משפט, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, מעורבות בתאונות דרכים קשות ו/או קטלניות, אי קבלת רישיון בגלל בעיות רפואיות או אי התאמה אישיותית ועוד. הטיפול נעשה מול הרשויות השונות ובין היתר, המשטרה, בתי המשפט לתעבורה, משרד הרישוי על שלוחותיו השונות ועוד. כל טיפול כזה מחייב התייחסות לגופו של כל מקרה.

חוקי תעבורה – הצורך בעורך דין תעבורה

החוקים הנחקקים משתנים מעת לעת על פי הצורך. קיימות עבירות תנועה דוגמת: מהירות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ואחרות אשר נפסקות עקב שימוש במכשירים שונים דוגמת מצלמת מהירות, בדיקת ינשוף ועוד. בדיקות אלו חייבות להיעשות על פי הכלליים, מה שלא תמיד נעשה. עורך דין יכול, פעמים רבות, להוכיח בבית משפט לתעבורה רשלנות כזאת ולבטל את הדו"ח. לחילופין, הוא יכול לסגור תיק קיים בעסקה מול התובע המשטרתי טרם הגעה לבית הדין. במקרים אחרים, הוא יכול לייצג נאשם ולהדריך אותו לגבי התנהלות בעת דיון בעניינו בבית המשפט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צריך לציין, כי אנשים רבים תלויים ברכביהם לצורך פרנסתם ופסילה מנהלתית או זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא מכה קשה עבורם. גם נהגים אחרים אשר משתמשים ברכביהם הפרטיים לעניינים וסידורים יומיים זקוקים להם רבות. יש אחרים אשר נפגעו בתאונות וצריכים עתה להתמודד מול הרשויות וחברות ביטוח. מומלץ לכל אלו ולרבים אחרים להיעזר בשירותי עורך דין תעבורה בעל מוניטין אשר ייצג אותם ויסייע להם בכל בעיה רצינית בה הם נתקלים.

Back to top button