צרכנות

פנסיון לכלבים

אנשים רבים המגדלים כלבים דואגים לצרכיהם ולרווחתם. האחריות על חיות מחמד אלו אינה נפסקת לרגע, ויש צורך, למצוא פתרונות להשגחה וטיפול בהם מעת לעת, ובעיקר, בעת היעדרות לימי חופשה ארוכים.  כאשר  הבעלים מטיילים בישראל הם יכולים לבחור מקומות לינה בהם ניתן לארח כלבים. אבל כאשר מדובר על טיול לחו"ל אזי בדרך כלל, לא ניתן לקחת את הכלבים. לעיתים, הדבר אפשרי אבל הפרוצדורות מאוד מורכבות ואף יקרות. אם להוסיף לכך את הסבל של בעלי החיים במהלך הטיסה אז הדבר לא כדאי וכמעט בלתי אפשרי.

פנסיון לכלבים מסוגל לתת מענה לתקופות ארוכות כמו טיול לחו"ל, אבל גם למקרים אחרים בהם אין לבעלים יכולת להחזיק את הכלב בביתו או למוסרו לחבר או בן משפחה אחר. פנסיון כזה מעניק בית חם לכל כלב לכל התקופה. הדאגה לו היא סביב השעון וכוללת, מתן מזון על פי צרכיו ומזון אליו הוא רגיל, שעות טיול, מרחבים גדולים למשחק, וכמובן, דאגה לכך שלא יברח מהמתחם וייעלם. כל השירות הזה ניתן על ידי בעלי המקום ו/או אנשים המתמחים בטיפול בכלבים.

פנסיון ביתי לכלבים

המשחק עימם נעשה מדי יום על מנת שיוציאו אנרגיה ויהיו נינוחים, הפיקוח עליהם הוא סביב השעון. כל בעלים המעוניין בכך, יכול לקבל דיווח ותמונות באמצעות הטלפון הנייד. הוא יהיה כל העת בתמונה, יוכל להיות רגוע  במהלך הטיול וכל חשש יוסר מליבו לגבי כלבו האהוב. הכלבים נמצאים בחברת כלבים ידידותיים אחרים, ובמידה ויש חשש לכלבים תוקפניים כלפי הכלב שבמשמורת, הם יורחקו ממנו כדי לבטל חשש של קרבות העלולים לגרום לפציעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההשגחה כוללת גם טיפולים וטרינריים בעת הצורך. הצוות הינו בעל ניסיון ויודע לזהות את סימני המצוקה השונים.  במידה והוא במצוקה חמורה הם יפעלו בהתאם ויספקו לו את הטיפול הרפואי הנדרש בהנחיית הווטרינר איתו הם עובדים. צוות המטפלים מפגין אהבה רבה כלפי הכלב והרצון הוא להפיג חשש מכלבים מפוחדים שניתקו מבעליהם. בשובם, הם יגלו כלב שמח ורגוע. מומלץ להזמין שירות אצל פנסיון לכלבים בעל תשתית המתאימה לאירוח והשגחה. כך הבעלים ירכשו שקט נפשי.

Back to top button