טיוליםמבזקים

בפסח הזה מטיילים ותורמים לאגודה למלחמה בסרטן

מסלול הטיולים המשפחתי המומלץ של האגודה למלחמה בסרטן יוצא לדרך בחג הפסח השנה, באדיבות בנק מזרחי טפחות ובשיתוף קק"ל.

מה בתוכנית? טיול חווייתי ומרתק לכל המשפחה באזור מצפה מודיעין אשר יכלול הפנינג לכל המשפחה עם סדנאות יצירה, קרמבו הליצנית במופע בלונים, בועות סבון ופעילות רכבי קארטינג. בנוסף יערך שעשועון נושא פרסים של עמותת 'אור ירוק' הפועלת לצמצום מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל וכן מופע מרהיב וסדנאות קפוארה של עמותת "חרדים לקצב", העוסקת בקידום הספורט במגזר החרדי, וקידום נוער בסיכון באמצעות ספורט ואומנויות לחימה.

צילום: האגודה למלחמה בסרטן

מתי? יום שלישי 23 באפריל – ג' חול המועד פסח, בין השעות 08:00-13:00.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איפה? מצפה מודיעין.

כמה עולה? 30 שקל לאדם או 100 שקל למשפחה בת 4 נפשות ומעלה – ההכנסות קודש לאגודה למלחמה בסרטן.

ילדים מתחת לגיל שנתיים ללא תשלום.

מומלץ להביא:

מים, כובע, משקפי שמש, מסנן קרינה

למידע ורישום: 03-5721603 / 03-5721639

או באתר בקישור הבא:

צילום: האגודה למלחמה בסרטן

כל ההכנסות קודש לפעילות האגודה למלחמה בסרטן, ארגון ללא כוונות רווח אשר כל שירותיו ניתנים לחולים ולמחלימים ובני משפחותיהם ללא תשלום. כל זאת הודות לתרומות הציבור בלבד, וכעיקרון ללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו, כדי שתוכל לפעול על בסיס שיקולים מקצועיים בלבד. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן את תרומות הציבור נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ, והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית. האגודה פועלת בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים. באגודה למלחמה בסרטן פעילים בקהילה המקומית כ-3,500 מתנדבים הפרוסים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ, השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם.

צילום: האגודה למלחמה בסרטן
צילום: האגודה למלחמה בסרטן
צילום: האגודה למלחמה בסרטן
צילום: האגודה למלחמה בסרטן

תגובה אחת

  1. האגודה למלחמה בסרטן לא מכירה בזיהום מהתעשייה כמקור למחלת הסרטן למרות שחיפה היא שיאנית הסרטן במדינה מעניין מדוע ? אולי זה קשור למי שעומדת בראש האגודה

Back to top button