מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ בצלאל סמוטריץ' דרש מהיועמ"ש לפתוח בדחיפות בחקירה

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' שלח הערב (שני) מכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט בדרישה לפתיחה מיידית בחקירה כנגד הדלפה שקרית ומגמתית לדבריו, על ידי גורמים בפרקליטות או במשטרה המיועדת לחבל בדמוקרטיה הישראלית.

בפנייתו כתב ח"כ סמוטריץ' ליועמ"ש: "היום קיבלתי פניה מכתבת בשם איילת פישביין שמתייחסת להסכם שנחתם בשנת 2014 בין תנועת רגבים, שהיתה לי הזכות להיות בין מייסדיה, לבין חברת הייעוץ תארא בבעלות מר עובד יחזקאל, להכנת הצעת מחליטים לטיפול נקודתי בנצרת עילית.

נתחיל מהסוף, ההסכם הזה היה מצוי רק בידיה של רגבים ושל חברת תארא, ומבירור שערכתי היום עולה שהוא הגיע גם לידיהם של המשטרה ופרקליטות המדינה במסגרת חקירה שבה היה מעורב עובד יחזקאל ונסגרה. במילים פשוטות, מאחר ולא לרגבים ולא לחברת תארא אין שום אינטרס לפגוע בי, המסמך הודלף לכתבת מהמשטרה או מהפרקליטות בניסיון להשחיר את פני ואולי אף להתניע "חקירה" שתמנע את מינויי לשר המשפטים עד סגירתה (אי שם עוד חמישים שנה…)."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין ח"כ סמוטריץ' בפנייתו כי "ההדלפה הזו מצטרפת לקמפיין לא דמוקרטי אותו מובילים "גורמים בכירים" במשרד המשפטים בתקשורת נגד המינוי. דומני שאין צורך להרחיב על חומרת הדברים והצורך שלא לאפשר אותם בשום אופן במדינה דמוקרטית מתוקנת. אין דבר שגורם נזק גדול יותר לאמון הציבור במערכות אכיפת החוק מהתנהלות, שאין דרך אחרת לכנותה מלבד עבריינית, של גורמים במערכת, שעושים דין לעצמם ומבקשים לסכל מינוי לגיטימי ודמוקרטי של נבחר ציבור לתפקיד שר בממשלת ישראל."

לסיכום כתב כי "על רקע חומרת הדברים והעיתוי שבהם הם מבוצעים אבקשך להורות על הפעלת כל האמצעים הדרושים לשם ביצוע חקירת עומק שתאתר את המדליף ותביא להעמדתו לדין ולמצוי מלוא חומרת הדין עימו. לתשובתך בדחיפות אודה."

מכתב ליועמש בדרישה לפתוח בחקירה בגין הדלפה

8 תגובות

  1. הוא לא רברבן. רחוק מכך.איש יקר ואמיתי שהלואי, שיעלה ויצליח, ויהיה שר המשפטים, ויעמיד אותם במקום. על אפך ועל חמתך. עלוב ומשובש שכמוך.

  2. אני מקווה שימצאו משהו וישתיקו את הרברבן המסוכן הזה ושבמקום לממשלה ילך לכלא.

  3. סמוטריץ נא לא ליפול בפח של מנדבליט הוא ימרח אותך … תיהיה חזק ואיתן …

  4. בממשלה הזו חקירה לא תמנע את בחירתך לשר המשפטים
    אם לא תבחר זה יהיה מסיבה אחרת

  5. אנשים מתוסכלים כמוך הרסו את אמון הציבור כפי שזה בא לידי ביטוי בבחירות אי אמון במערכת המשפט ואמון מלא שבעים מנדטים לראש הממשלה היום הוא יכול לומר באופן ברור שהציבור החליט כחבר מושבעים כשכל המידע לפניו שהוא מזכה את את ראש הממשלה ולעומת זאת מביע אי אמון במערכת המשפט שאתה אחד הסממנים שלה.

  6. מאיין הביטחון המוחלט שלגורמים 'בני אנוש', מתוך שני הגופים המוזכרים בתלונה: תנועת רגבים וחברת תארא, לא היה, וגם אין כיום, אנטרס לפגוע במר שמוצשפריץ?
    מדוע שנאמין 'לבירור' הפרטי שערך בצל-ש'אל, ושנאמין, כמובן מאליו, לתוצאות אותו ה'בירור?
    ומדוע פתאום נזעק ונדהם אדם, על תופעת 'הדלפות המידע' הכרוניות מתוך חקירות המשטרה,שגילן כימי המדינה?!
    מה, רק שאתה הנפגע –
    זו פתאום 'עבירה'?!

Back to top button