מבזקיםפוליטי / מדיני

אירוע השבעת הכנסת ה-21 הסתיים בתמונה משותפת

אירוע השבעת הכנסת ה-21 הסתיים בצילום ראשי הרשימות המסורתי בטרקלין שאגאל. • יו"ר הכנסת אדלשטיין: "גאולתה של ישראל נבנית לבנה אחר לבנה, נחזור מיד לעמוד מול אתגרי השעה" • ראש הממשלה נתניהו: "הפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי – בביטחון, ביחסי החוץ, במדע ובטכנולוגיה. נמשיך גם בקדנציה הנוכחית בתנופה אדירה"

לאחר כניסה טקסית של נשיא המדינה, ראש הממשלה ורעייתו, יו"ר הכנסת ורעייתו ונשיאת בית המשפט העליון ובעלה, הוזמנו ראשי 11 הרשימות הנבחרות לכנסת לצילום המסורתי על במת הטרקלין.

לבקשת מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ, עלו בזה אחר זה נציגי הסיעות, מהגדולה לקטנה: מנסור עבאס (רע"מ- בל"ד), משה כחלון (כולנו), תמר זנדברג (מרצ), רפי פרץ (איחוד מפלגות הימין), אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), אבי גבאי (העבודה), איימן עודה (חד"ש תע"ל), יעקב ליצמן (יהדות התורה), אריה דרעי (ש"ס), בני גנץ (כחול לבן) וראש הממשלה בנימין נתניהו (הליכוד).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשי הסיעות נעמדו זה לצד זה לתמונה משותפת עם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין ונשיא המדינה ראובן רובי ריבלין.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "המשכן הזה מסמן לכולנו הרבה רגעי שיא והרבה אירועים היסטוריים, אבל בל נתפתה להישאר על האולימפוס. מיד אחרי שנרד מהבמה והאורות יכבו נחזור מיד למלאכת היום יום, לפניות הציבור וליתר אתגרי השעה. גאולתה של ישראל ועבודתם של חברי הכנסת נבנות לבנה אחר לבנה וכך אנו בונים כאן יחד את חומות ירושלים. ברוכים הבאים לכנסת ובהצלחה לכולנו, בכנסת ה-21".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את יו"ר הכנסת על היבחרו מחדש לתפקיד ואמר: "היום שורה עלינו רוח אחדות העם, שהכריע בבחירות והטיל על כולנו את השליחות החשובה לפעול בשמו למענו. אין עם שנלחם על חירותו כפי שנלחם העם היהודי ואין עם שעמד מול מכשולים גדולים כל כך ויכול היה עליהם, וגם כשנכשל לא נשברה רוחו. במשך שהשנים בגלות נכספנו לאדמת המולדת ונשאנו תפילה לחזור לציון. חזרנו הביתה והצמחנו מחדש את עץ החיים של עמנו. עוצמתנו מעולם לא הייתה גדולה יותר והפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי עולם – בביטחון, ביחסי החוץ, במדע ובטכנולוגיה. נמשיך גם בקדנציה הנוכחית בתנופה אדירה ונמשיך לפעול למען כל אזרחי ישראל".

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button