מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ויתר על המשכורת, "זכות גדולה עבורי לשרת את הציבור"

ראש העיר ירושלים לשעבר ח"כ ניר ברקת שנכנס והושבע היום לכנסת, הוציא מכתב לחשב הכנסת ובו ביקש להמשיך להשתכר בשקל אחד לשנה בלבד.

ברקת כתב בפנייתו, "לאחר עשור בו שירתי כראש העיר ירושלים תמורת שכר סמלי של שקל בשנה, אבקש גם עתה לקבוע את שכרי בגובה של שקל בשנה כנבחר ציבור בכנסת ישראל. עבורי זו היא זכות גדולה לשרת את הציבור ללא קבלת תמורה ובטוחני שכפי שהתאפשר הדבר בעיריית ירושלים, אוכל להמשיך לנהוג כך גם בתפקידי כחבר כנסת. אודה לך על מימוש בקשתי זו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

9 תגובות

  1. כל הכבוד ניר
    עם כל ה119 מתחת לאפס
    היו נוהגים ככה
    לא היה עוני במדינת ישראל

  2. אולי הגנרלים והגנרליות שמקבלים פנסיות ענקיות מהצבא או מגופים ציבוריים ילכו בדרכו של ברקת… לפחות. ב 50% מהמשכורת לא בושה..!! קדימה ניראה את הרשמים… כל הכבוד לחבר הכנסת הטרי. ברקת. .!!!;

  3. כאשר יש לנו שרים וחברי כנסת שמעלים לעצמם את המשכורות למרות מצבם הכלכלי המעולה יש לברך את ניר ברקת על המעשה הנאצל.הייתי רוצה שיקח הכסף ויתרום אותו למטרה טובה אקי"ם חקר הסרטן ועוד. כי מי יודע לאן הולך הכסף שעליו ויתר. לא בטוח שלמקום הנכון.

  4. נו.. אני מחכה לתגובה של הישראלי המצוי כמו, "אם היה לי את הכסף שיש לו, הייתי משלם גם את המשכורות של ביטוח לאומי.." או משהו כזה..
    נו? ממתינים..

  5. לפחות הוא לא ייקרא אוכל חינם בפי הציבור . אני דווקא מכבד אותו על המהלך .

  6. כזה הדיוט. מעניין לכיס של מי זה יכנס. לא יכול לתרום את זה למשהו?

Back to top button