חדשות הארץמבזקים

האם עתידו של רון קובי כראש עיריית טבריה בסכנה?

משרד הפנים שלח מכתב לראש עיריית טבריה רון קובי בדרישה ממנו להגיש את תקציב הרשות לשנת 2019. במכתב צוין כי "בהתאם לסעיף 206 לפקודת העיריות, המועד האחרון לאישור התקציב השנתי לרשות מקומית לשנת 2019 הוא יום א' 30.6.2019.

"נכון להיום, טרם אושר התקציב ברשות ובאם לא יאושר עד ה-30.6.2019 הרי שהמשרד ייאלץ לפעול על פי הוראות סעיף 206 לפקודת העיריות", כתב בועז יוסף ממונה מחוז צפון במשרד הפנים.

הממונה הבהיר לראש העיר כי לא תינתן לו ארכה וכי עליו להגיש את התקציב עד לתאריך שצוין. "אני פונה אליך לעשות כל מאמץ לאישור התקציב בכדי שלא ניאלץ לנקוט בהליכים הקבועים בחוק (האפשרות כי יוחלט לסיים את כהונת חברי המועצה ו/או ראש הרשות). יובהר כי אין בכוונת המשרד לאשר הארכת מועד לאישור תקציב ברשות מקומית מעבר ליום 30.6.2019."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי מאז שרון קובי נבחר לראשות העיר הוא מנהל מאבק מול החרדים בעיר שלטענתו כופים על האוכלוסייה החילונית אורח חיים דתי. כחלק מהמאבק בכפייה הדתית בעיר, לראשונה אישר רון קובי תחבורה ציבורית בשבת. בעקבות זאת מתקשה רון קובי להרכיב קואליציה עם הנציגים מהמגזר הדתי והחרדי בעיר.

10 תגובות

  1. חייבים שרון קובי יישאר בתפקיד וינקה אותה מכול השחיתות שהיו חייבים לחקור ברשות ש"ס בעירייה.
    כול החרם בגלל שאין חלוקת ג'ובים וכספים מתחת לשולחן..במידה והמצב לא יהיה שונה טבריה הופכת להיות בית שמש ויבנאל.

  2. מאז היבחרו של קריתי לראש ערית טבריה העירה הדרדה ובשנים האחרונו העיר נוהלה כמו מפיה על ידיי נציגי שס שעשו בעיר ככל העולה ברוחם השתלטות על מבנים ציבורים מקלטים אם צריך משרד הפנים צריך לפזר את המועצה ןלערוך בחירותחדשות למועצה כל מטרת הבחירה הישירה לראשי העריות שהם לא יהיו שובים בידי חברי המועצה

  3. מאז שהוא ניכנס להיות ראש העיר הוא לא עשה כלום פה בעיר יש אהבת חינם עים כולם והוא פה מכניס שינאה בין תושבים טבריה לא תיהיה תל אביב אף פעם השורשים של טבריה הם שונים מהשורשים של תל אביב עדיף שטבריה תישאר בצורה שליפני שרון קובי ניכנס לכהונתו לך הביתה

  4. לא ראוי להיות ראש עיר.
    פעולות בסיסיות בחשבון עד 10 אינו מסוגל
    שפה נקיה ממנו והלאה
    התנהגות וולגרית ואגרסיבית
    ניהול תקציב רשות ? הגזמתם
    זו הסיבה המשפטית הלגיטימית.
    שיחזור לתל אביב ויחזיר את האדמות של השכנים לבעלהן

  5. שר הפנים מעוניין לחסל את ראש העיר שהוא איש ליכוד
    ולהשאיר את העיר חרדית וענייה

Back to top button