מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל: "צה"ל ימשיך לתקוף בעוצמה ככל שיידרש"

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, נשא היום (שני) דברים בטקס "דגלון לנופל" בהיכל הזיכרון ואמר כי "צבא הטרור הפועל ברצועת עזה, המסתתר בין אזרחיו שלו חזה בעוצמתו של צהל וארגוני הביטחון, שהשמידו מאות יעדי טרור, הכוללים מפקדות, מחסני אמל"ח, תשתיות ובניינים אזרחיים לכאורה שהפכו לקיני טרור".

הוא הוסיף כי "לצד הפגיעה המשמעותית באויב, אני מבקש להביע צער עמוק על מותם של ארבעה מאזרחינו ולאחל החלמה מהירה לפצועים. צה"ל ימשיך לתקוף בעוצמה, ככל שיידרש, בכל מקום שיידרש".

הרמטכ"ל כוכבי ציין כי "לא בשערי ניצחון ושדרות פאר מונצחת ההיסטוריה של מדינת ישראל, אלא דרך סיפור חייהם של גיבוריה ודרך מצבותיה – אלה אשר העניקו לנו את הזכות לחיות כאן, בארץ אבות. כסמל לכך, יניחו חיילי צה"ל לצד חניכי תנועות הנוער את דגל ישראל על כל אחת ממצבות החיילים לאורך כל השנים. זהו הדגל שאליו נשבע כל חייל בצה"ל, זהו הדגל אליו מצדיעים מפקדי וחיילי צהל, וזה הדגל שבשמו שלחנו את הנופלים ולא שבו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

3 תגובות

  1. תתרכז בנושא ואל תבלבל לי את המוח על כוכבי הלוחם שהו באמת אדם עתיר זכויות. מסתבר שכשהופכים רמטכ"לים מאבדים ביצים ואומץ. אתן לך דוגמא כדי שלא תתלרלר על עצמך. טיל קורנט נורה על רכב אזרחי, טיל…. על אזרח..אתה בכלל מסוגל להפנים את עוצמת האירוע והמשמעויות שלו להמשך. עכשיו, הטיל נורה מתוך שורת הבתים הראשונה שלאורך הגדר. כול שורת הבתים הזו נותרה עומדת עד לרגע זה. תגיד, חצוף סוגד , זה רמטכ"ל זה??? הבעיה שלך שאתה אדם פחדן ומכאן שאתה מעדיף לפרגן לו . לך לישון על האף

  2. חצוף ,כמה שתתאמץ לא תספיק אפילו מאית ממה שכוכבי עשה ועושה. אתה צריך לחיות שלושה מחזורי חיים כדי להגיע לקרסוליים שלו ולעשות ולהגיע להישגים שלו. אתה חצוף.

  3. וואלאק כוכבי עדיף תשב בשקט. אתה לא מרשים אף אחד. קיבלנו רמטכ"ל שהוא עוד מאותו דבר. פחדן שמפציץ נדלן. חכמולוג גדול. אם אצל הערבי אין דם לא יהיה שקט. תחליף כבר את ה"פצצות החכמות" לפצצות "לא חכמות" ותראה איזה שינוי. מפציצים לי משרדים ומתגאים…. בושה לנו.

Back to top button