חדשות הארץמבזקים

הנשיא ערך ביקורי תנחומים בבית משפחות הנרצחים מירי הרקטות

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום (שני) ביקורי תנחומים אצל משפחת פשווזמן אשר איבדה את בנה פנחס מנחם מרסיסי רקטה באשדוד, משפחת אגדי, שאביה משה נהרג ביום שבת מירי הרקטות לעבר אשקלון, ואצל משפחת אלחמאמדה שאיבדה את אביה זאיד בפגיעת הרקטה במפעל באשקלון.

הנשיא נחם את בני משפחת פשווזמן יחד עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. בביקורו אמר לבני המשפחה כי מותו של בנם, אב ובעל, הוא שבר קשה מנשוא. ״אנו אומרים ׳ברוך דיין האמת׳ ויודעים כי אין נחמה מול צער נורא שכזה. אנחנו אתכם בתפילה אמיתית כי תדעו רק שמחות בעתיד.״

הנשיא המשיך אל העיר אשקלון שם הגיע אל משפחת אגדי, ששכלה את אב המשפחה משה. הוא ישב לצד בני המשפחה, אמו, רעייתו, אחיו ואחיותיו וילדיהם, ואמר כי תפארת המשפחה שהותיר אחריו משה היא עדות נוספת לאיש שהיה, לליבו הטוב ולאהבתו הגדולה אל העם והמדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״סבתא ואמא אהובה,״ אמר הנשיא לאימו של משה, ״אנחנו מתפללים יחד איתך שיוקל כאבך בנחת מנכדייך, נינייך וממשפחתך הנהדרת כולה.״

לאחר מכן הגיע הנשיא יחד עם שר החקלאות ופיתוח הכפר של ישראל אורי אריאל לבית משפחת אלחמאמדה בשגב שלום, אשר איבדו את אב המשפחה זאיד, בפגיעת הרקטה במפעל לייצור חומרי בטון באשקלון. בבית המשפחה פגש את בני משפחתו של זאיד וילדיו שהודו לו על הגעתו.

״אני עושה כל שניתן כדי להגיע אל כל אזרחי המדינה החווים שכול נורא שכזה בפעולות טרור. אנחנו יחד שבטי ישראל בטוב וברע, בתקוות ובקושי ולא משנה לאיזה שבט אנחנו שייכים. חרדים, וחילונים, דתיים ומסורתיים, יהודים וערבים – הטרור פוגע ללא אבחנה וללא רחם ואנחנו לא נכנע לו לעולם. אנחנו יחד בשמחות ובכאב ואני כל כך מתפלל שלא תדעו עוד כאב."

צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ

Back to top button