חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "שינינו את כללי המשחק, והחמאס מבין זאת היטב"

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים היום (שני) הערכת מצב והתייעצות ביטחונית בפיקוד הדרום עם ראש המל״ל מאיר בן שבת, סגן הרמטכ״ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד הדרום אלוף הרצי הלוי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף כמיל אבו רוקון, מפקד אוגדת עזה תא״ל אליעזר טולדנו ובכירים נוספים.

צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ

קודם לכן, ביקר ראש הממשלה נתניהו את הפצועים רס״ן סולטאן עיאדה ורב״ט עומר שלום שנפצעו בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "ביומיים האחרונים חידשנו את המדיניות של חיסול בכירי הטרור, הרגנו עשרות מחבלים של החמאס והג'יהאד האיסלאמי והפלנו מגדלי טרור. אנחנו שינינו את כללי המשחק, והחמאס מבין זאת היטב. ועם זאת, ברור שזו לא סוף המערכה, ולכן הנחיתי להיערך להמשך והנחיתי גם להשאיר את כוחות השריון והארטילריה סביב רצועת עזה. אני רוצה לשבח את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה, ואת מפקדי וחיילי צה"ל על פעולתם התקיפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7 תגובות

  1. לחמאס ולגיהד יש מודעות ליכולות של ישראל
    אבל מה לעשות שאירגוני טרור אין להם רחמנות אפילו על האזרחים של עצמם.
    מדינת ישראל משלמת מכיר על היותה מוסרית בעליל.מה גנץ יעשה???

  2. מניפולטור שקרן. לא נמאס לך?! כמה אתה חושב שעוד יאכלו את הבלופים שלך? החמאס לועג לך והכללים למשחק העלוב שלך לא מזיזים לו.

  3. ביבי אתה עלוב, כמה שקרים..שילמת לחמס כסף. מדוע לא שילמת מראש ומנעת 4 הרוגים? נכנעת לחמס! אתה ביזיון. תגור ערב אחד באשקלןן נראה אותך..שקרן רק מטומטמים מאמינים לשקרים שלך

  4. די ביבי מספיק עם ההצגות שלך .עשיתי ועשיתי וכלום לא נעשה.איזה כללי משחק.החמאס והגיהד לא מתייחסים אלייך.לא תקיים מה שהם רוצים ירו שוב.תושבי הדרום מתלהבים מדברייך ומאמינים שאכן משהו יקרה.חבל שהם לא מביטים אחורה לראות שמכל מה שהבטחת לא קוים דבר.

Back to top button