צרכנות

איך תפחיתו את האבנית במי השתייה שלכם?

השוק מציע כיום פתרונות טובים ויעילים להפחתת כמות האבנית במים מה שמשפר את איכותם ואת טעמם. מתקנים שונים להפחתת האבנית מבטחים ניצול מרבי ומיטבי של המים, חסכון בחשמל ובעיקר מוצר (מים) נקי ובריא.

חברה מקצועית המספקת פתרונות ייעודיים וייחודיים לשיפור איכות  מים מציעה לכם מערכות הגנה עצמאיות המותקנות בסמוך לשעון המים הראשי. התועלת שלהם מתאפשרת באמצעות הוספת מינרליים, מה שמאט ביותר את קצב היווצרות האבנית בגופי החימום השונים ובעיקר במי השתייה.

הפתרונות מונעים  את שקיעת האבנית בצנרת הביתית, שבה עוברים מי השתייה בפרט וכל המים שצורכים בשימוש ביתי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היות שאנחנו צורכים מים בתדירות גבוהה ולמעשה באופן שוטף, רבים מאתנו רוכשים מכשירים ביתיים כגון מיני בר, שמאפשרים לנו ליהנות כל העת ממים קרים וממים חמים, מסוננים ומטוהרים, ללא טעם לוואי.

חיבור ישיר אל מערכת המים (גוף החימום לא פולט מתכות רעילות למים ולא מזהם אותם). עמידתם בתווי תקן איכות ובטיחות מבטיחה כי המוצר ישרת אתכם לאורך זמן.

מקורות המים שלנו מאוימים כל העת על ידי גורמי זיהום העלולים לגרום נזקים ותחלואה לצורכים אותם. מכאן נובעת החשיבות העליונה בהגנה עליהם ובהתקנת מערכת סינון וטיהור שלהם עבור משתמשי הקצה- אנחנו, הצורכים אותם. חשובה מכל היא ההגנה על איכות מי השתייה.

הפחתת כמות האבנית מועילה גם לבריאות השיניים בפרט ועל בריאות הגוף בכלל.

זכותכם ואולי אף חובתכם להתייעץ על אודות סוג הסנן המתאים ביותר לשימוש הביתי. יש מגוון מוצרים ובחירה מושכלת באמצעי הטוב ביותר מחייבת הגדרה ואפיון של השימוש, הצרכים, הרצונות וכמובן- תיאום ציפיות. מדובר בנושא המחייב הבנת האופן שבו מסייעים המוצרים השונים למניעת אבנית או לכל הפחות להיווצרות אטית ומועטה שלה.

דווקא משום שאנחנו מרבים לשתות מים, השקעה במכשיר מיני בר ביתי כמוה כהשקעה במוצר צריכה בסיסי. סננים אפקטיביים גם לסינון חול, אבק, חלקיקי מתכת שונים ושאר גורמים מזהמים ומזיקים.

כאשר אתם רוכשים סנן להפחתת האבנית אתם תורמים באופן ישיר לבריאותם של כל דיירי הבית הצורכים מי שתייה בו. במבחן עלות- תועלת, אין ספק כי מדובר בהשקעה נדרשת וחיונית, שלא רק מצדיקה רכישת מכשיר שיש בו סנן אלא אף מחייבת אותה.

כאשר מדברים על אבנית מדברים אמנם על תוצר לוואי אבל לא בהכרח מבינים כי מדובר בגורם שנזקו מצטבר. מים מסוננים אינם רק מים טובים וטעימים יותר לשתייה אלא מים בריאים יותר.

רבים הולכים ( או צריכים ללכת…) לשיננית כדי להסיר אבנית מהשיניים פעם בכמה חודשים. הסרת אבנית ממי השתייה מתבצעת על ידי מכשיר ולא בידי אדם. לשירותכם מבחר אפשרויות. אין הכרח לרכוש את המוצר היקר ביותר, ודאי לא לשבור תכנית חיסכון כדי להתקין סנן או לרכוש מיני בר מועיל ומעוצב.

תגובה אחת

  1. כתבה מצוינת. מאוד חשוב להקפיד על המים שאנו שותים בשביל בריאות השיניים, כמו גם הקפדה על כמות סידן מספקת לגופנו. הסידן הוא מינרל חשוב מאוד לבריאות השיניים, וכיוון שהוא לא נספג בגוף מספיק מהתזונה, מומלץ לצרוך אותו באמצעות תוספי תזונה כדוגמת דנסיטי הסידן האמורפי. שמעתי מהרבה אנשים שהם משתמשים בדנסיטי, ולפי מחקרים הוא נספג בגוף פי 2 יותר מכל תוספי הסידן האחרים.

Back to top button