מבזקיםרצועת עזה

דובר הג'יהאד האסלאמי: "הקרב ימשיך בדיוק בנקודה שהוא הסתיים"

אבו חמזה, דובר גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי אמר הערב כי "ההתנגדות הפלסטינית תתחיל את הקרב הבא עם האויב הישראלי בדיוק מהמקום שבו הופסק, אם ישראל לא תמלא את התחייבויותיה. גדודי אל-קודס צופים מקרוב אחר יישום ההבנות מצד האויב הציוני ומחזיקים את האצבעות על ההדק".

דובר גדודי אל-קודס חשף כי "מיד עם הפסקת הקרב חידשנו את ייצור הרקטות בכדי לפצות על הרקטות שנורו במהלך סבב הלחימה האחרון. יחידת הטילים עובדת מסביב לשעון, במשמרות."

תיעוד הירי לעבר ישראל במהלך סבב הלחימה האחרון

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"האויב רצה לסיים את סבב הלחימה האחרון ב"שקט תמורת שקט" במהלך המשא ומתן שהתנהל בקהיר, אך ההתנגדות דחתה זאת על הסף. ההתנגדות הציבה לכיבוש דרישות והמנהיגים שלהם נענו להן לאחר ההתקפה של המוג'אהדין עם שיגור ירי הקורנט והטילים שהוכיחו יכולות הרסניות גדולות" אמר אבו חמזה והוסיף, "לראושנה ההתנגדות ביצעה ירי של טיל חדש (באדר 3) לעבר אשקלון, מה שהוכיח לכיבוש מעל לכל ספק על ההתפתחות הניכרת ביכולות הייצור הצבאיות של גדודי אל-קודס. הצגנו יכולות פיתוח מרשימות של יחידת הייצור שלנו עם מוחות האדריכלים של גדודי אל-קודס הנתמכות על ידי ציר ההתנגדות ובראשה הרפובליקה האסלאמית באיראן, אשר מסייעת לנו בכל התחומים". ציין אבו חמזה.

עוד אמר כי "בסבב הלחימה האחרון רשמנו הישגים רבים ובהם הקמת חדר המבצעים המשותף של פלגי ההתנגדות והתקשורת בין גדודי אל-קודס וגדודי אל-קסאם (הזרוע הצבאית של חמאס) לפני ההסלמה ובמהלכה. התיאום בינינו של האירועים היה גאווה לאומית. השיתוף שלנו הוכיח כי יחד אנחנו חזקים יותר".

אבו חמזה התייחס לתקיפות צה"ל ברצועת עזה במהלך סבב הלחימה האחרון ואמר כי "מידת האכזריות של האויב נחשפה לעולם עם תקיפת בתי המגורים מול החולשה של ההתנגדות על הקרקע. למרות זאת גיבורי ההתנגדות סיכנו את חייהם ועמדו איתנים מול האתרים בהצלחה."

לסיכום אמר דובר הג'יהאד האסלאמי כי "העם הפלסטיני קיבל החלטה שלא יחזור ממנה והיא שבירת המצור הבלתי צודק על רצועת עזה ולא משנה מה יהיה המחיר"

2 תגובות

Back to top button