חדשות הארץמבזקים

לראשונה: מסוקי הדוכיפת של המשטרה ישתתפו במטס חיל האוויר

לראשונה: מסוקי הדוכיפת של משטרת ישראל ייקחו חלק במטס החגיגי לרגל יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בתוך כך נמשכת ההיערכות המשטרתית המיוחדת.

בנוסף לדוכיפת, צפויים להשתתף במטס חיל האוויר גם זוג מסוקי ה"כחל", בהם הצטיידה משטרת ישראל לפני כשנה המהווים חלק בלתי נפרד מהלחימה בפשיעה על כל גווניה, מהלחימה בתאונות הדרכים ומהשמירה על הסדר הציבורי.

כמו כן יטוסו במטס שלושה מטוסי כיבוי אש מטייסת "אלעד" שאף היא מופעלת ע"י המערך האווירי של משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מסוקי הדוכיפת הינם מסוקים דו מנועיים מדגם Airbus –H145 ואופיינו כך שיתאימו באופן מיטבי להשתלב במשימות הלחימה בפשיעה ככוח משלים לכוחות הקרקע בחשיפה, בגילוי, בביצוע מרדפים , באיתור עברייני תנועה ועוד. שילוב המסוקים בעבודת המשטרה מהווה מכפיל כוח בכלל ובפרט לאחר ההצטיידות במסוקים החדישים שהותאמו באופן מיוחד לעבודת שיטור והותקנו בהם מערכות טכנולוגיות מן המתקדמות בעולם בתחום השיטור האווירי.

בנוסף לכלים המאוישים, מפעילה משטרת ישראל באמצעות המערך האווירי גם אמצעי תצפית מגוונים לרבות מערך של רחפנים יעודיים המסייעים לכוחות המשטרה הקרקעיים במנעד רחב של משימות.

משטרת ישראל גאה לקחת חלק באוויר, על הקרקע ובים, בשמירה על אזרחי ישראל ובהבטחת שלום הציבור בטקסים הממלכתיים ובאירועים השונים לציון 71 שנות עצמאות.

בתוך כך, משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות מיוחדת לרגל חגיגות יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל. מעבר למשימות השגרה, נערכים אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים לתגבור הנוכחות במרחב הציבורי ומוקדי הבילוי וכן למתן מענה מיטבי לאוכלוסייה במהלך יום העצמאות על מנת לשמור על הביטחון והסדר הציבורי, הזרמת התנועה ומתן שירות מיטבי לאזרחי ישראל.

להצגת המטס של משטרת ישראל , אשר בו ניתן לצפות בזמן אמת (לפרטים מלאים על כל הישובים והערים בהם יעבור המטס היכנסו לאתר המטס מהמכשיר הסלולרי) – כנסו כאן

צילום דוברות המשטרה
צילום דוברות המשטרה
צילום דוברות המשטרה
צילום דוברות המשטרה
צילום דוברות המשטרה

Back to top button