מבזקיםרצועת עזה

חמאס: "לא יהיה שקט כל עוד האויב על אדמת פלסטין ונמשך המצור"

גדודי עז א-דין אל קסאם, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס ערכו הלילה (שבת) עצרת לזכרו של מפקד השטח שחוסל על ידי צה"ל במהלך ההסלמה האחרונה ברצועת עזה, חאמד אחמד עבד חודרי בן 34. מי שהיה האחראי על העברות כספים במזומן ובהיקפים גדולים מאיראן לארגוני הטרור ברצועת עזה.

חבר הלשכה המדינית של חמאס, ח'ליל אל-חייה נשא דברים במהלך העצרת לזכרו ולא חסך באיומים כלפי ישראל, "הכיבוש והאזור כולו לא ייהנו משלווה כל עוד האויב נמצא על אדמת פלסטין ונמשך המצור על רצועת עזה. הכיבוש סיים את סבב הלחימה לאחר שהוכה והבין כי המשוואה היום שכל תוקפנות מצידו תיענה. אנחנו לוקחים את הזכויות שלנו בידיים ובזכות זרועות ההתנגדות".

עוד הוסיף "אנחנו אומרים לכיבוש שלעולם לא נקבל שאנשינו יגוועו ברעב ולא נמשיך לקבל את המצור על רצועת עזה. הנשק שלנו בידינו וכך גם הרצון שלנו שלא לחיות תחת הכיבוש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אל-חייה אמר כי בשבוע הבא יצוין יום השנה ה-71 לכיבוש פלסטין (הנכבה – 15/05), "עלינו להראות לעולם שאנשינו מתרוממים ומבטאים את רצונם. עלינו לספר לעולם שאנו נחושים להשיג את מטרותינו" סיכם.

צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית

3 תגובות

  1. You 'Hamas' – you are in no position to dictate any conditions to the state of Israel – so shut up and take a better care of your own people who are "starving" because of your stupid existence and oppression.

  2. שלעולם לא נקבל שאנשינו יגוועו ברעב ?
    פחחחחח שישמשיכו לבזבז מליונים על מנהרות
    וככה העם שלהם באמת לא יגווע ברעב,
    איזה דפוקים הם, ממש מעניין להם את התחת
    על האזרחים שלהם, לא בונים ולא נותנים להם לאכול בכלל.

  3. כל עוד הוא רוצה את הארץ עולה אנחנו יכולחל להיות רגועים. הוא מנציח את ההםסד של הערב רב המתכנה פלסטינים.

Back to top button