מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שלח: "נתניהו חלש בהפעלת הכח ופחדן בשינוי המציאות"

ח"כ עפר שלח חבר סיעת כחול לבן, התארח הבוקר (שבת) באירוע 'שבתרבות" בראשון לציון ואמר "נפעיל לחץ על חברי קואליציה ישרים, כדי למנוע חסינות לנתניהו״.

שלח ציין כי "נתניהו מציג לנו את תוצאות הבחירות כאישור שקיבל מהעם לשבור את כל הכלים. אין צעד פסול בעיניו בניסיון שלו לחמוק מהעמדה ודאית לדין. אנו נילחם בכך בכל הכלים הפרלמנטריים, אבל לא רק בהם: זה יהיה מאבק משולב של הכנסת ושל הרחוב, ויגיע גם לבתי המשפט"

ח"כ שלח הוסיף כי "בקואליציה, ובליכוד עצמו, יש הרבה אנשים ישרים, שיודעים מה מונח על כף המאזניים. הם גם יודעים שנתניהו אינו סופר אותם, ויעניק כח בעיקר לשותפים קואליציוניים קיצוניים, שיתנו לו בתמורה חסינות. אני קורא להם לפעול על פי צו מצפונם; ממילא אין להם מה להפסיד"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על המצב בעזה אמר ח"כ שלח כי "נתניהו חלש בהפעלת הכח ופחדן בשינוי המציאות. כמעט חמש שנים חלפו מצוק איתן, והוא מסרב לעשות מה שצריך כדי לשנות את המצב מעיקרו. הוא צריך להתייצב בפני תושבי הדרום ולומר להם ביושר שהוא מפקיר אותם בכוונה, כדי לתרץ אי עשייה או כדי לחזק את החמאס אל מול הרשות הפלסטינית. אלה שני שני ההסברים היחידים לחוסר המעשה שלו, ואני לא יודע מה מהם יותר גרוע".

צילום: דוברות יש עתיד

צילום: דוברות יש עתיד

צילום: דוברות יש עתיד

2 תגובות

  1. שלח מעולם לא אמר מה הוא היה עושה במקום נתניהו בנוגע לעזה או מה נתניהו צריך לעשות וזה כמיטב המסורת של אופוזיצית השמאל שרק מנגחת אבל בתכלס לא מציעה כלום.עכשיו נשאלת השאלה מי פה הפחדן,נתניהו שעומד בלחצים ולא נגרר לאשליות השמאל או שלח שמפחד לומר מה הוא בעצם מציע.

  2. המפגר האידיוט הזה פגוע המוחין מנשק התחת ליאיר לפיד סמל האידיוטיזם ממשיך לקשקש לנו בשכל לאחר שניזרקו שוב לאופוזיציה בבחירות האחרונות קשקשן מפגר !!!!

Back to top button