מבזקיםצבא וביטחון

חמאס בונה על הסרת המצור מעזה – ישראל לא תיתן למחבלים דבר!

בזמן שארגון הטרור חמאס ממשיך לפנטז על הסרת המצור מעזה, בישראל חושבים אחרת. המצור מעזה לא יוסר כל עוד יש התנהגות אלימה וניסיונות פגיעה בישראל. בזמן שחמאס בונה על הסרת המצור ומאיים במלחמה כוללת במידה והמצור לא יוסר, לישראל תכניות אחרות.

ארגון הטרור חמאס ושאר הפלגים לציין בהובלת חמאס, ממשיכים בהתנהגות האלימה כלפיי ישראל, חמאס ממשיך להסית, להכווין פיגועים, לנסות לבצע פיגועי רצח כנגד כוחות הביטחון וכנגד אזרחי מדינת ישראל. באופי של הארגון, השמדת מדינת ישראל ומלחמה עד להסרת כל המצור. אבל מה יקרה ביום שהמצור יוסר? יתחילו פיגועים על ימין ושמאל בשטח הארץ וזה דבר שישראל לא יכולה להרשות לעצמה. ישראל לא תסיר את המצור מעזה כמו שחמאס לא מסכים להתפרק מנשקו.

רקטות בדר 3 – ייצור אמל"ח בעזה על ידי הג'יהאד האסלאמי.

ישראל כבר אמרה לא פעם ולא פעמיים שהיא מוכנה להסיר את המצור מעזה אך בתנאים של ישראל שזה אומר, החזרת גופות החיילים והנעדרים שמוחזקים אצל חמאס, פירוז רצועה שזה אומר (0) נשק בעזה, שזה אומר התחייבות מלאה של הארגון להפסיק כל פעילות טרור נגד מדינת ישראל. כידוע לכולם חמאס לא מעוניין בדבר זה. חמאס נחשב לארגון טרור וממשיך ללכת בדרך הג'יהאד וההתנגדות שלו כנגד מדינת ישראל. בלי הדבר הזה (ההתנגדות ודרך הג'יהאד) והמלחמה מול ישראל לחמאס אין מה לחפש פה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כולם מדברים על זה שראש הממשלה, בנימין נתניהו מוותר הרבה לחמאס, נכנע לטרור של חמאס, אבל זה לא נכון. כשישראל רוצה לצורך העניין להרחיב את שטח הדייגים היא עושה זאת, וכשישראל רוצה לקחת מעזה את שטח הדייגים היא עושה זאת. וכשישראל רוצה לסגור את כל המעברים ולא להכניס סחורות לעזה היא עושה זאת. מדובר פה בדבר הומניטרי בלבד. הכל נמצא בשליטתו של ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו.

במידה וארגון הטרור חמאס היה יכול לתפוס את נתניהו ולחנוק אותו, הארגון היה עושה זאת מבלי לחשוב פעמיים. הסיבה לכך, ראש הממשלה נתניהו לא נתן דבר מהצד הישראלי לעזה, גם לא ייתן דבר לארגוני הטרור בעזה. כל הדיבורים שיש לא מעניינים אף אחד כי בפועל המצב נשאר כמו שהיה קודם.

הסדרה מול עזה? אין דבר כזה הסדרה מול רוצחים של המטרות שלהם זה לחסל את מדינת ישראל וכל תושביה. גם במערכת הביטחון יודעים שהמלחמה מול עזה מתקרבת וגם בעזה יודעים שהמלחמה מול ישראל מתקרבת בצעדי ענק. אף אחד לא מעוניין בזה אבל המצב שנוצר לא מאפשר משהו אחר.

כוח האש וההרתעה, כשישראל תיזום את המהלך בכירי חמאס יחזרו לחטוף את טילי כלי הטיס מה שנקרא בצבא (סיכול ממוקד) ודבר זה עלול להתבצע בעקבות המשך הטרור מעזה. מנגד, במידה וחמאס יחליט להגביר את האש אז כולם יודעים שבכירי ארגוני הטרור בעזה ירדו לעזה תחתית על מנת להימנע מסיכול ממוקד.

הכסף מקטאר לרצועת עזה, הכסף הזה אומנם מעביר עוד שבוע שבועיים של שקט אך לא מעבר, כי הכסף הזה הולך ברובו להתעצמות ארגוני הטרור בהובלת חמאס. ואיך אומרים אצלנו? כשהכסף נגמר הטרור מתגבר.

תקיפה ברצועת עזה. צילום: מקורות פלסטינים

תגובה אחת

Back to top button