מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו בתיעוד: ירי של עשרות קליעים מרכב לעבר תושב קלנסווה

משטרת ישראל עצרה 2 גברים מטירה לאחר שירו לעבר 3 גברים בקלנסווה. החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הירי והוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר.

במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בעבירות החזקת אמצעי לחימה ועבירות האלימות במגזר הערבי, הצליחו השוטרים לאתר ולעצור 2 חשודים בירי שבוצע בקלנסווה. ביום 24.4.19 לפנות בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח על ירי בקלנסווה. כוחות משטרה שהגיעו במהירות למקום ביצעו סריקות לאיתור חשודים במעשה הירי והצליחו לאתר תוך פחות משעה את כלי הנשק מהם בוצע הירי ואת החשודים, שהסתתרו בדירה בטירה.

מחקירת האירוע הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשודים בירי ועוד באותו הערב, הם אותרו ונעצרו. מהחקירה התברר כי לחשודים היכרות מוקדמת עם גבר תושב קלנסווה וכי ישנו סכסוך בין הצדדים. עוד התברר כי החשודים הגיעו לפנות בוקר לקלנסווה, שם שהה המתלונן ביחד עם שניים נוספים. אחד החשודים ואחר שהיה עימו ברכב ירו, כשהם רעולי פנים, לעבר המתלונן והאחרים שהיו עימו, עם כלי נשק מסוג "קרלו". בהמשך, נמלטו ברכבם מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עלה כי החשודים ירו לעבר המתלונן והאחרים כ-20 קליעים! כוחות משטרה שהגיעו כאמור במהירות למקום ודלקו אחר החשודים, איתרו אותם בטירה ובסמוך אליהם כלי הנשק עימם ירו והרכב בו נסעו. מחוות דעת מעבדת נשק עלה כי כלי הנשק שנתפסו בחצר בטירה הם אלו שמהם נורו הקליעים בקלנסווה, פחות משעה קודם לכן! השוטרים שביצעו חיפוש במקום איתרו גם את מסיכת הסקי שהסתירה את אחד מכלי הנשק, שקשרה את אחד מהחשודים למעשה הירי.

החשודים, בני 21 ו-24 תושבי טירה, נעצרו כאמור כבר באותו לילה ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. ביום שישי האחרון הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא ונשיאת נשק ותחמושת בצוותא חדא. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

צפו: החשודים ואדם נוסף מגיעים לקלנסווה, שניים מהם יורים לעבר המתלונן ואחרים שהיו עימו ונמלטים ברכב במהירות מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button