מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נכנס לבית ספר תיכון, תקף מאבטח ונמלט עירום

בתחילת החודש (2.5.19), התקבל במשטרת ישראל דיווח על תקיפת מאבטח בבית ספר תיכון ברחוב אזר בכפר סבא. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתור החשוד ואכן מצאו אותו בסמוך ברחוב רמז כשהוא עירום.

מחקירת האירוע מתברר כי החשוד נכנס בריצה לשטח בית הספר בשעת צהרים, בזמן שתלמידים רבים נמצאים בחצר. מאבטח בית הספר ניגש אליו ושאל מה קרה. בתגובה, החשוד תקף את המאבטח באגרופים וסטירות לראשו, תוך כדי שהמאבטח מרים את ידיו מעלה ומנסה להתגונן. החשוד נכנס לחצר בית הספר כשהמאבטח ניסה למנוע זאת ממנו אך החשוד המשיך להכות בו באגרופים ובסטירות. החשוד תקף גם סטודנט להוראה שהיה במקום וניסה למנוע ממנו להיכנס לחצר בית הספר וסטר לו בפניו. החשוד הוצא מהמקום והמשיך לתקוף את המאבטח.

מהחקירה עולה כי בכל אותו זמן שהו בבית הספר תלמידים רבים בשעת סיום הלימודים והיציאה מבית הספר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד בסמוך ברחוב רמז כשהוא עירום והתברר כי במהלך נתיב מנוסתו פשט את בגדיו. החשוד לא שעה להוראות השוטר לעצור והמשיך לרוץ, אז בוצע בו שימוש באקדח טייזר. החשוד תלש את חוטי הטייזר מגופו, המשיך לרוץ והסתתר במכולת סמוכה, תוך שהשליך חפצים לעבר השוטרים. משלא חדל, בוצע נגדו שימוש בגז פלפל.

החשוד, בן 41 תושב כפר סבא נעצר ע"י השוטרים והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה והשבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור, הסגת גבול פלילית והפרעת שוטר במילוי תפקידו.

יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button