בידורמבזקים

אירוויזיון 2019: איפה תמצאו כוס יין, צ'ייסר או בירה ב-10 ש"ח?

מגוון הטבות ב-10 ש"ח מוצעות בעשרות עסקים מובילים ברחבי העיר- בתחנה, בשוק שרונה מרקט, במרכז העיר, ברחבי יפו ושוק הפשפשים, בנמל תל אביב ועוד.

העיר תל-אביב-יפו גאה לארח את תחרות האירוויזיון 2019! כדי להקל על יוקר המחייה של התיירים והמבקרים בעיר, עודדה עיריית תל אביב-יפו את העסקים המקומיים לקחת חלק באירוע הענק המתקיים ברחבי העיר ויזמה את פרוייקט תל אביב-יפו ב-10 ש"ח. במהלך שבוע האירוויזיון בין ה-12-18 במאי, יוצעו הטבות שונות בבתי עסק נבחרים הכוללות שליש בירה / כוס יין / צ'ייסר בעלות של 10 ש"ח בלבד.

ההטבות מוצעות במגוון עסקים ברחבי העיר באזור התחנה, בשוק שרונה מרקט, ברחבי יפו ושוק הפשפשים, במרכז העיר, בנמל תל אביב ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שרונה מרקט – "מיט בר", "ביירן מרקט", "מיט ויין", "באשר", "בירה בשוק", "ג'ונאם", "פיתה בסטה", "חומוס אליהו", "צי'צו".

התחנה – "ויקי כריסטינה", "רג'ינה", "גרג בתחנה".

ברחבי העיר – "ג'ימי הו", "בורדל", "ראיסה", "מסעדת "חדר האוכל", "קפה נחת", "מקסיקנה בוגרשוב", "מיין באזר", "קפה איזי", "זו זו", "אקבר", "פרלה בר", "נגיסה סושי בר כיכר המדינה", "אל וסינו", "המסעדה", "ג'אסיה", "הירו", "קווין בי" ועוד רבים.

ניתן לזהות את העסקים המשתתפים בהטבה באמצעות תג הזיהוי Tel Aviv for 10 Shekels'. כל העסקים המשתתפים קיבלו מדבקות ודגלים המעידים על השתתפותם בפרויקט, כמו כן, רשימת העסקים פורסמה באתר התיירות הבינ"ל של העיר, אתר העירייה ועוד.

רשימת 50 העסקים המלאה ופירוט ההטבות

רשימת משתתפים תל אביב בעשר שח

Back to top button