מבזקיםתנועה ותחבורה

מרדף משטרתי בסיוע מסוק אחר נהג רכב שנמלט – בן 16 בלבד

היום (שני) ביצעו שוטרי אגף התנועה ביחד עם יחידות ממחוז דרום ומג"ב, בשת"פ עם היחידה האווירית, פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים וביריונות בכבישי הדרום.

במהלך הפעילות עשרות ניידות, שוטרים ומתנדבים נפרסו לאורך הצירים 31 ו-25 באזור הדרום, במטרה להגביר את הביטחון של הנהגים הנורמטיבים ולצמצם את תאונות הדרכים.

כאמור, בפעילות שולב המסוק המשטרתי שנתן זווית אכיפה ממעוף הציפור, והיווה יתרון יחסי באכיפה נגד עבירות הביריונות ומסכנות החיים. במסגרת הפעילות נרשמו כ-50 דו"חות תנועה בגין עבירות שונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך: נתפסו 21 נהגים שסיכנו את עצמם ואת יושבי הרכב ולא חגרו חגורות בטיחות, 6 נהגים נתפסו במהירות מופרזת, 6 נהגים נתפסו עושים שימוש בטלפון הנייד לחובתם נרשמו 8 נקודות וקנס 1000 ש"ח, בנוסף נרשמו דו"חות בגין נהיגה על שטח הפרדה, נסיעה בניגוד לתנועה ועוד.

נער בן 16 ניסה להימלט מהשוטרים עם רכב פרטי ונתפס

באירוע שהתרחש במהלך הפעילות, נהג רכב שהתבקש לעצור, לא נשמע להוראות השוטרים והחל להימלט תוך נסיעה פרועה על כביש 31 מחורה לכיוון מולדה. במהלך המרדף הבחין השוטר כי נער צעיר נוהג ברכב ועל פניו גילו אינו מתאים לנהיגה על רכב.

צילום: דוברות המשטרה

המסוק המשטרתי שעקב אחר הרכב זיהה כי הנהג נכנס לשטח והנער יורד מהרכב ונכנס לאחד הבתים, ואז יוצא ממנו לאחר שככל הנראה החליף חולצה וללא נעלים.

צילום: דוברות המשטרה

לאחר סריקות, נעליו של הנער אותרו והוא אף הוביל את השוטרים למקום בו הונחו המפתחות, בשיח עם השוטרים עוד טען כי הוא נהג ברכב.

בבדיקה מעמיקה נמצא כי הנער בן 16 בלבד תושב אחד הכפרים באזור. הרכב הושבת במקום למשך 30 ימים וכן נרשמה הזמנה לדין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button