בידורמבזקים

פנייה אישית לחבר הכנסת: "הפסק את הקשר של בתך עם הערבי"

בעקבות הפרסומים לפיהם אלונה, בתו של חבר הכנסת גדעון סער מנהלת זוגיות עם השחקן הערבי אמיר חורי, פונה הבוקר (שלישי) יו"ר ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) בנצי גופשטיין לסער, ומבקש ממנו לפעול לכך שבתו תפסיק את הקשר עם חורי.

View this post on Instagram

אהבה גדולה

A post shared by Alona Saar (@alonasaar) on

במכתב ששלח גופשטיין לסער פונה אליו תחילה גופשטיין בנימה אישית: "אין ספק שאתה כיהודי גאה הנאמן למורשת ישראל סבא, מתנגד לקשר הזה. לא מדובר בגזענות חלילה אלא בסוד קיומו של העם היהודי. לעיתים קורה שכביכול בשם האהבה יש כאלה ששוכחים מאין הם באו ולאן הם הולכים. נדמה להם שאנחנו עם ככל העמים, והאהבה היא עיוורת ומעל הכל".

גופשטיין ממשיך וכותב לסער: "כאב יהודי מוטלת עליך החובה להסביר לאלונה, באהבה, שלעם ישראל יש יעוד וחזון לעולם כולו. שהיא בת למורשת ארוכה, למסורת רבת ועתיקת שנים, שהיא היא אשר שמרה עליו במשך כל שנות הגלות הארורה, בה סבל עם ישראל מרדיפות, אינקוויזיציות, מסעי צלב, פוגרומים ושואה. מסורת זו קבעה הבדלה מהגוי ושמירה על יחודו של העם היהודי. בגלל שמירה על מסורת זו החזקנו מעמד, ויכלנו מוסרית ופיזית להגיע חזרה לארץ ישראל ולהקים בה את מדינת ישראל, המדינה שעליה חלמנו והתפללנו במשך אלפיים שנה, "ותחזינה עינינו בשובך לציון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את המכתב חותם יו"ר להב"ה בהצעה לסיוע עבור סער: "אשמח להיפגש איתך ביחד עם הצוות המקצועי שלנו שמטפל בהרבה מקרים דומים ולשוחח עימכם פנים אל פנים, ונלמד יחד את חשיבות העניין וכיצד לעזור לאלונה לא לנתק את עצמה משרשרת הזהב של עם ישראל".

גופשטיין אומר הבוקר כי "המקרה של אלונה לצערי הוא אחד מיני מקרים רבים בהם אנו נתקלים לעיתים תכופות בארגון להב"ה. מצער כי צעירות יהודיות רבות אינן מודעות לחשיבות שמירת הגחלת היהודית ולכך שלו עם ישראל יתבולל הוא ייעלם ולא יישאר ממנו זכר. כמו במקרים רבים אחרים, אני מקווה כי גם כאן נצליח לשכנע את אלונה כי הקשר הזה מזיק לה ולעם ישראל, ואני מקווה שתעזוב את חורי ותכיר במהרה חתן יהודי".

ח"כ גדעון סער הגיב הערב (שלישי) לפנייתו של גופשטיין בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "אלונה, הבת האהובה שלי, היא אדם פרטי. צאו מהחיים הפרטיים שלה!"

מכתב גלוי לגדעון סער

72 תגובות

  1. העו"ד גדעון סער, ככול עו"ד מצוי, מסוגל לייצג את 2 הצדדים! כלומר הוא ימני מזויף, ותמורת תשלום מהתשחורת השמאלנית, הוא תוקף את ראש הליכוד, וגורם נזק שוב ושוב. היות ובנוסף לבתו שחיה עם ערבי, גם אשתו גאולה אבן הינה שמאלנית, נראה שזה רק שאלה של זמן עד שיצא מהארון כשמאלני מוצהר, כפי שקרה גם לאולמרט בעקבות משפחתו!

  2. אתה לא צודק גם שבר רפאלי הלכה עם לאונרדו דיברו וגם שההיא הולכת עם שחקן ברצלונה גם מדברים אתה לא מדייק .

  3. נווו…אז מה אם ליאורה פרסמה ?! מה זה אומר ? השאלה מי נתן לה את הידיעה ומי דחף לפרסמה

  4. אז ככה,למוסלמי מותר להינשא ליהודיה ,או נוצריה בלבד לא בודהיסטית ולא עובדת אללים עד שלא תתאסלם .אךמוסלמית אסור לה עם יהודי או כל כופר עד שלא יתאסלם

  5. אל תהיה ג'ידי,אני נגד התבוללות אבל למה שזה ערבי זה אסור וכאשר קושנר היהודי מתחתן עם בתו של טרמפ אז זה מותר?

  6. כל אחד והדת שלו, אני נגד הערפוב הזה. שתלך תתחתן עם יהודי..תעסבו אותנו..נידבקים בנו.

  7. מה זה משנה ? איזו סיבה יכולה להיות ? אני לא רוצה שהבת שלי תתחתן עם ערבי, אז זו גיזענות, תקרא לזה איך שאתה רוצה מה איכפת לי? ערבי עם ערביה ויהודי עם יהודיה. ככה זה צריך להיות ואל תאמין לשמאל, אוי לאבא שמאלן שיגלה שהבת הולכת עם ערבי.
    זהבה גלאון וזנדברג שקרניות ועובדות על כולם.

  8. לערבי שיתחתן עם יהודיה זה כבוד גדול, לנו זו ירידה, התדרדרות. אתם באמת דפוקים. אם אתם רוצחים את אחותכם רק בגלל שלא רצתה להתחתן עם מישהו בצורה אכזרית כל כך. ואתם יורים באמהות צעירות עם ילדים קטנים, ובעל שנמאס לו מאשתו פשוט מעלים אותה. אתם עם דפוק. גם אצלנו יש בעלים כאלה, אבל מי יהרוג א. אחותו או את בתו? אתם מושחתים ופרימיטיבים.

  9. חי בסרט. פעם כשילדות שמעו בקול אבא, והתאהבו בערבי, כלום לא עזר. היום עם המתירנות והחופש "לבחור", הוא יכול להגיד לה משהו. היא תילחם רק בגלל דרישת האב. ואתם חושבים שהוא לא מתייסר? ודן שילון לא מתאבל. שמאל שמאל, אב חתונה זה משהו אחר. וחבל לי.

  10. ביבי פוחד שידרשו שגדעון סער יחליף אותו.
    לכן דאג שיוציאו עליו משהו מלוכלך.
    אין לו גבולות ודואג להחפיש כל מי שחזק.
    העיקר אתה שמרת לו על התחת חשבת שיפרגן לך אבל ממש ממש טעית בבנאדם !

  11. בואו נודה כולנו רוצים שהילדים יבנו בית עם בני זוג מאותו דת , אבל קורה שמתאהבים מדת אחר וההורים סובלים וגם אחר כך הילדם שנולדים לתוך משפחה מעורבת , אבל זה רחוק מאד מלהתערב בחיי אחרים ולבקש מאבא של הבחורה ללא קשר אם הוא פוליטקאי או אחד מהעם , להתערב בחיי הבת
    חשבתי שרק אנחנו הערבים פרמיטיביים טוב לשמוע שבצד השני יש דפוקים .

  12. החזיר היהודוני הנאצו כהניסטי משרבב את הזרג שלו בעניני אחרים

  13. למה שהבת תחזור בתשובה ותגור במאה שערים ותהפוך למכונת ילודה ותשב בהשפלה מאחורה באוטובוס זה בסדר גמור כל עוד מדובר ביהודי
    מתחיל להתחבר לי כל האנטישמיות שיש בעולם
    איך אפשר שלא לשנוא את הדעות שלכם ואת דרך החיים שלכם

  14. זה שהאמונה שלך היא בצורה כזו .. זה לא אומר שזה עובדה .. ואתה לא יכול להפוך לא אותי ולא שום דבר לדבר אחר .. אני לא אתווכח בעניין שהאסלאם מבוסס על היהדות ועניינים כאלה .. כי זה פשוט אי אמונה מוחלטת שאלוהים קיים .. אותו אל שדיבר עם משה יכול לשלוח מסרים לאחרים .. על זה אפשר להתווכח שנים .. אבל מתברר שהרבה גזענים יש בארץ באותה צורה שהיו הנאצים .. חחחח

  15. זאת ממש לא גיזענות אנחנו עם סגולה חביבי
    העם הנבחר העם שאדמה הזאת שלו מלפני אלפי שנים ואסור לילדות ישראל ללכת עם ערבים..
    במידה והבת שלך הייתה הולכת עם יהודי אתה ההיתה משטיר אותה בחיים ?? ממש לא
    אז אנחנו משאירים אצלנו בחיים את כולם
    גם את מי שטועה זה בוודאי הופך אותנו לעם סגולה ומבדיל אותנו משאר הבאמות אדם

  16. פה צריך לומר אמת חביבי הערבים עושים את זה מאידיאולוגיה לא משהו אחר יש להם שיטות הם מלמדים אותם איך תשמע סיפורים של בנות שהנבלות האלה האכילו אותם לוקשים הם מתחבאים מאחורי שמות עבריים מתנהגים כמנונו מדברים כמונו ואז גוררים אותה לכפר לחיים שהיא לא חלמה עליהם ואז כבר מאוחר… ולמה באמת אם הכל כל-כך תמים ורק סטטיסטיקה בוא תראה לי איפה יש מוסלמית שחיה עם יהודי??? רק האגדות תתעורר מותק זה חלק מתוכנית ארוכה של האיסלם לחסל אותנו אם לא תאמין עכשיו חכה עוד קצת שלום לא יהיה שכח מזה זה יקרה רק שאבינו שבשמיים יחליט שהגיע זמן בינתיים צריך להתאחד בינינו ולא לתת את בנותינו למוסלמים למה טרחנו וחיכינו 2000 שנה שיבוא אחמד ויקח לנו את הילדה???

  17. אני יענה לך שבא הקדוש ברוך הוא לתת תורה הוא ניסה את כל העמים לפנינו גם את הסבים של הסבים שלך ורק בני ישראל אמרו קודם נעשה ואחרי זה נשמע ועל זה קיבלנו אנחנו את התורה ולא זה לא גזענות אבל גם לגויים יש תפקיד חשוב יש לכם 7 מצוות בני נח ואת הזכות לעזור לעם ישראל להוריד את השפע והברכה לעולם מה לעשות הבתים שאתם בונים אין עליהם לכל עם יש את התפקיד שלו חביבי לא מתוך גזענות ולא אנחנו לא חייזרים כי גם אתה יכול להתגייר אז מה? נהפוך אותך לחייזר??? יאלה מקווה שהבנת סלאמת

  18. בושה וחרפה לדרעון עולם. שר בליכוד עונה ככה להעיף אותו הביתה. לצאת עם ערבי, זה כנראה מראה על החינוך בבית. וזה שר מהימין. פשוט הזוי.
    יש סרט, לישון עם האויב, כדאי לראות אותו. זה דבר חמור ביותר, זו חנפנות לערבים. נראה יהודי שיצא עם ערביה, ישפדו את שניהם. הם שומרים על כבוד בנותיהם, ואנחנו? הנבחרים. מייד לגדוע את זה.

  19. אנחנו קיבלנו את התורה מה'
    והנביא משה הוא שלנו
    ושני הדתות נצרות ואיסלם מבוססות על היהדות.. אז נכון, לא הגענו מחרדים!!!
    אבל קיבלנו ישירות ממלך מלכי המלכים הקדוש ברוך את תורתו הקדושה תרי"ג מצוות שיזכו אותנו לעולם הבא.
    עכשיו אתה לך תעשה חקר אמת ותבדוק מה כתוב בקוראן שלכם עלינו…העם הנבחר!!!

  20. אני גם לא בעד קשר כזה בכללי .. היא בחרה ללכת עם בחור נוצרי .. בחירה שלהם והם חופשיים .. אבל מה שמצחיק .. שהוא אומר " לא מתוך גזענות חלילה , אך אנחנו עם שונה מכל העמים" .. במה שונה מכל העמים בדיוק .. היהודים נחתו ממאדים ושאר האנשים מהירח? או שהם נבראו מבשר סוג א' ושאר העמים מבשר סוג ב' ?
    אם זה לא גזענות .. אז מהי גזענות?

  21. זו גזענות אמיתי. מה הקשקוש הזה? היא בחרה באהוב שלה.
    למה הנכבד הזה לא מתנגד כשבנות ישראל מתאהבות עם צרפתי או אמריקאי או רוסי.
    בר רפאלי היתה חברה של השחקן האמריקאי למה לא דיברתי. פתאום אתה מדבר על התבוללות ועם ישראל?

  22. עכשיו הבנתי למה סער הפך ליקיר התקשורת "כמועמד " הטוב ביותר להחליף את ביבי .

  23. רוצים מדינה דו לאומית, קבלתם!
    גופשטיין רוצה "ליעץ" לסער= יען כי ישלח את הבריונים לטפל בנער…
    רוצים לאכול מהעוגה ולשמור אותה שלמה.
    להבה : תחשבו איזה שם! שורפים הכל

  24. תמיד היו אלה שהלכו 'והתבוללו', מה ההתרגשות, מי שהולך שילך. יותר נכון לומר שעם ישראל שרד על אף ההתבוללות

  25. יש צדק ..קטן במה שאדון מל'הבה אומר..אני דרוזי ולא הייתי רוצה שיהודי ילך עם דרוזית…אבל איפה אתם שהבנות היהודיות הולכות עם אמריקאיים או מפורסמים מהעולם ..אתם דווקא מחמיאים להן ..רק בגלל שהוא ערבי אתם מרשים לעצמכם להתערב.

  26. במה את גאה אתם הימין השפלתם את המדינה שהיתה יהודית ודימוקרטית עשיתם אותה גזענית פשיסטית, לדעתי אנשים כמוך צרכים להכות אותם כל בוקר הנעל גסה על הפרצוף שלך ולא סטירות כפי שאת טוענת

  27. לא מבין על מה המהומה נכדיו של סער יהיו יהודים על פי היהדות! או שיש כאן ענין אחר?!

  28. לצערנו במדינה דו לאומית יהיו עוד הרבה קשרים ונשואים בין ערבים ליהודיות.
    האשמים במצב הזה הם ממשלות הימין.

  29. אנשים במדינה הזו מרשים לעצמם הרבה יותר מדי להתערב לאנשים אחרים בחייהם. הלבנט במלוא כיעורו. תתעסקו בעניינים שלכם, חצופים!

  30. זה בגלל הפריצות והחופש . כל הורה חושב שאם יהיה קשוח עם ילדיו זה יזיק אבל ההיפך הוא הנכון. הגענו לימים שחוששים להעיר לילדים ועושים להם יותר מידיי חשבון. גם הבת של דן שילון באותה סיטואציה. בת כזאת לתת לה סטירה כל בוקר שמתעוררת אם היא רוצה להישאר אצל ההורים כשמסתובבת עם ערבי.מאו החוצה קיביני

  31. אומרים שבאמריקה יש התבוללות לצערינו לא חסר פה ערבים באים בהתחלה השחקנים וכל המטרה שלהם זה לתפוס בנות יהודיות ולהפוף אותן אומללות

  32. עזוב, עזריאל,. כל עוד יש דתיים שמאמינים בקשקושי קסמים והזיות אין לנו עתיד

  33. אמא שלך סובלת מבורות. חרא גזען.
    אין אלוהים יש מוחות קטנים.

  34. עצוב שקרה ככה לגדעון סער….
    הנכדים שלו כבר יהיו ערבים….
    רק הדתיים ישארו כאן לשמור על הארץ !!!

  35. לא מבין מדוע בחורים ערבים כל כך רוצים יהודיות חרף כל הבעיות והגזענות שיתקלו בהם בעתיד.
    הערביה ויהודיה תכלס/טכנית זה אותו דבר שיבחרו להם בחורות ערביות כי להבה לא תתן לכם מנוח היא תנצח בסוף ותאגל את היהודיה .

  36. האינטרס בעיניו זה נתניהו המפחד מגידעון סער
    זה בול מתאים לרמת האינטליגנציה הנוכלות והיהודי המסריח..נתניהו

  37. שבתך תתחתן עם ערבי ותביא לך נכדים נפלאים וירצו להחליף בארצך.בעצם למה את לא עוברת לגור במקום חופשי באחת ממדינות ערב הקרובות את ממש תהנה.סובלת מבורות.

  38. ענק…..הגענו למדינת ההאייטולות
    מי שבחר ליכוד קיבל נאצים ממין יהודי
    שמכתיבים איך ומי לאהוב ולחיות…הנאצים עשו את זה בגזע הארי
    מזל טוב למדינת ישראל קם גזע חדש במדינת היהודים..נאצים יהודים …היי היטלר…והיידה שרה..למרוקאים

  39. נראה שאנחנו בקצב הזה של הגזענות נקבל הרבה שילומים ולא רק מגרמניה

  40. חבל שהגרמנים הרומאים היונים ועוד עמים אחרים לא חשבו שאנחנו עם הנצח

  41. מכתב בניסוח עדיין ומכבד. אין כאן שום עניין של גזענות. אותו בחור יכול לההפך ליהודי אם הוא רוצה בכך. יש כאן עניין של עם נצח שהבורא בחר בו. והבנה ששאר העולם לא מחוייב בשליחות האלוקית הזאת ולכן אי אפשר ליצור קישרי נישואין איתם כל עוד הם ממשיכים בחייהם הגויים.

  42. הייתה רוצה שהבת שלך תלך עם ערבי ואם באמת חא איכפת לך מזה אז אתה וזרעך אבודים

  43. חוצה כך להתערב בחיי זוג מה הם חושבים לעצמם הם מנהלים את העולם מי הם בכלל ???די עם השנאה

  44. היינו ונשארנו עם גזעני. האם אפשר לנתק אוהבים על רקע אתני דתי. זוהי גזענות לשמה. די עם הגאווה היהודית הזו. היא הורסת ונהרסת ומייצרת גזענות נגד. ממש בושה להיות יהודי בישראל 2019

  45. גדעון סער, נכשלת בחינוך ילידך !!!!! ובגדול !! אני מקווה שאתה ובת הזוג שלך שאיתה הבעתם ילדים לעולם מתוך אהבה גדולה תצליחו לתקן את הרצון של הבת להיות אנטי וללכת דווקא נגד הזרם (שבו תומכים לפחות 95% מהיהודים) יש מספיק יהודים בארץ ובעולם ואני בטוח שלפחות אחד מהם יהיה מגניב יותר ומושך יותר וגם מתאים יותר לאלונה סער.

  46. גם הזהות היהודית !! וגם אנו נמצאים במלחמה מול ערבים מכל הכיוונים ובטח שהם לא צריכים לקבל פרס על אי הנאמנות שלהם. יש מספיק גברים יהודים בארץ ובעולם. אפילו אם הייתה יוצאת עם גוי נוצרי ממדינה מערבית זה גם היה בסדר כי אפשר היה לגייר אותו !! אם זה נכון זה בושה וחרפה !!

  47. מומלץ שלאחר השרות הצבאי , יוסבר למשתחררים את החשיבות הרבה , בשמירה על העם היהודי ; כמו כן לתאר לצעירים המשוחררים, אפשרויות להשתלב בישובים שבעוטף עזה ; או בצפון הארץ ; ולאלה שמתכוננים להקים משפחה , במידה וירצו להקים ישוב חדש , או להשתלב בישוב קיים , לעודד אותם ולהקל עליהם ; כמו כן מומלץ להם להתנדב למשמר האזרחי , ולבתי החולים .

  48. אין שום מילה אחרת ואין שום תיאור מילולי הולם יותר : "נאציזם"

Back to top button