חדשות הארץמבזקים

הפרקליטות: "נציגי נתניהו אספו את חומרי החקירה"

בא כוחו של ראש הממשלה הודיע ליועץ המשפטי לממשלה כי בכוונתו לתאם מועד לשימוע. לפני זמן קצר (שלישי) הגיעו אל משרדי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) נציגים מטעם ראש הממשלה ואספו את ליבת חומרי החקירה בעניין מרשם.

מפרקליטות המדינה נמסר כי "כפי שהבהירו הסנגורים, בכוונתם ליצור קשר עם לשכת היועץ המשפטי לממשלה עד ליום 20.5.19 לשם תיאום מועד השימוע (במידת הצורך, ייתכן כי יבקשו שהות קצרה לשם תיאום המועד).

כפי שמסר היועץ המשפטי לממשלה במכתבו מיום 12.5.19, הוא רואה חשיבות רבה בקיום הליך השימוע, וכפי שנמסר לא אחת – ככל שההליך אכן יתקיים, בכוונתו לקיימו בלב פתוח ובנפש חפצה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי חומר החקירה נאסף לאחר שראש הממשלה ופרקליטיו סיכמו על תשלום מקדמה לשכר טרחתם. יחד עם זאת ראש הממשלה נתניהו עדיין עומד על זכותו לקבלת סיוע כספי להגנתו המשפטית.

בהודעה מטעם ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו ופרקליטיו, הגיעו להסדר זמני על תשלום מקדמה לשכר טרחתם כדי להתגבר על המכשול הראשוני של בחינת החומרים לשימוע. נתניהו עומד על זכותו לקבל סיוע כספי להגנתו המשפטית, כמו כל איש ציבור, אל מול סכומי העתק שהמדינה הוציאה בעניינו. לפיכך, פנו פרקליטי ראש הממשלה נתניהו לקבל את החומרי החקירה."

ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: רועי אברהם, לע"מ

Back to top button