צרכנות

אוהל להשכרה לאירועים מכל הסוגים – אוהלי נועם אוהלים להשכרה

כשהאוהלים שלכם עתידים לשמש לאירועים, השאלה הנשאלת היא האם לקנות אהל או לשכור אותו? רובנו נעדיף להשכיר אותם משתי סיבות: הראשונה היא שייזום אירוע באוהלים הוא לרוב מאורע חד פעמי. רק בעלי מקצוע כמו חברות הפקות ומחנאים משתמשים באוהל ככלי עבודה קבוע. השנייה היא כי אוהל אירועים ראוי ובלתי חדיר אקלים מהווה מוצר יקר מאד לקנייה. במחיר המוגדר 'נגיש' ניתן למצוא כמעט אך ורק אוהלי טיולים קצרי טווח מבד לייקרה. אוהלים אלו אינם ביתיים, מאד חדירים ונועדו בעיקר לאספקת צל ולא לשהייה ממושכת באירוע רציני ומכובד.

היכן שוכרים אוהלי אירועים?

אוהלי אירועים מומלץ לשכור אך ורק בחברה שתחום המקצוע שלה הוא אוהלים. חברה כזו תספק לכם אוהל PVC עבה. יריעה זו רכה למגע אך עבה מאד בפועל והיא מהווה מעין קיר ארעי בלתי חדיר ובלתי ניתן להשפעת האקלים. לא זו בלבד שהאוהל יסופק, הוא גם יותקן באתר בו אתם מארגנים את האירוע. ניתן גם להסדיר הרחבה של השירות ולקבל לחיקכם פריטים לוגיסטיים שישפרו עוד יותר את שהייתכם באוהל.

אלו סוגי אירועים יכולים להתקיים באוהל וכיצד נערכים?

מנהגי אבלות – ההמלצה היא להסדיר אוהל אבלים להשכרה, כולל לוגיסטיקה. בשירות זה אתם משלמים על השכרת אוהל אבלים והתקנתו. בנוסף, יותקנו אמצעי לוגיסטיקה כמו שרשראות תאורה מקיפות בתוך ומחוץ לאוהל, שולחנות, כיסאות, מפות ראנר, מפיות, אמצעי בקרת אקלים כמו תנורים, מזגנים, מצננים ומאווררי מתכת, ויסופק מקרר שדה. השכרת אוהל אבלים מאפשרת לכם ליהנות מאוהל גדול או קטן לבחירתכם. כאשר יש לכם קהל רב, מומלץ להסדיר סוכות אבלים להשכרה, כולל לוגיסטיקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חתונות ובר/בת מצוות­ – ההמלצה היא להסדיר אוהלים להשכרה מבד PVC, כולל התקנה, ולהוסיף תשלום על לוגיסטיקה: שולחנות, כסאות, מפות ראנר, מפיות, סכו"ם, אמצעי בקרת אקלים כמו מזגן, מצנן, תנור ומאוורר, ומקרר שדה. בעסקה זו תותקן גם שרשרת תאורה שתהפוך את פנים האוהל לביתי עם ראות מלאה גם בלילה. כך ייעשה גם מחוץ לאוהל על מנת לאתרו בקלות.

אירועים פרטיים – אירועים כמו פסטיבלים, כינוסים, ימי עיון, ימי חברה וכד' ניתן ואף מומלץ לקיים באוהלים. השכרת אוהלים אפשרית לביצוע באירועים אלו ואף כדאית מאד, משום שהאוהל אינו רכוש בית העסק שלכם ואינכם צריכים להחזיק בו דרך קבע. זהו מוצר מושכר מטעם חברת אוהלים להשכרה. במסגרת השירות תתבצע התקנה של כל אוהל שתבחרו. מומלץ להוסיף תשלום ולקבל לחיקכם גם מוצרים לוגיסטיים כמו שרשראות תאורה, שולחנות, כסאות, כלי אוכל, מפות, מפיות, מקרר שדה ואמצעי בקרת אקלים כמו מזגן, מצנן, מאוורר ותנור.

אוהלי נועם – חברת האוהלים המקצועית שלכם

השכרת אוהל אבלים, לאירועים משפחתיים ולאירועים פרטיים נעשית על ידי המומחים של אוהלי נועם. שם, זוכה הלקוח בשירות נדיר ומקצועי המבוסס על התקנה ואספקת מוצרי לוגיסטיקה בכל הרמות, מתאורה ועד תשתית אירוח מלאה כמו רהיטים וציוד חשמלי לוגיסטי. באוהלי נועם תזכו תמיד למענה 100% מקצועי שיתאים לקיום האירוע שלכם.

Back to top button