מבזקיםמשפטי/פלילי

לוחמי מג"ב איתרו רכב גנוב שננטש בוואדי סמוך לקיבוץ גת

2 לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שעשו הערב את דרכם ברכב פרטי מהבסיס בחברון לביתם בדרום הארץ הצטרפו לסריקות של איתוראן והמשטרה ואיתרו רכב גנוב.

"יצאנו מחברון ובאזור קריית גת קיבלנו עדכון בקבוצת וואטסאפ משותפת עם חברת איתוראן על רכב גנוב שנמצא בבריחה על כביש 6 באזור קריית גת. האמת שלרגע לא התלבטנו ומיד הצטרפנו למאמצים לאיתור הרכב". אמר פקד בן דמרי, קצין המבצעים של גדוד תלם במג"ב איו"ש.

השניים שיצאו הערב לביתם לאחר מספר ימים בהם שהו בבסיס, ראו כאמור דיווחים בקבוצת וואטסאפ משותפת עם אנשי איתוראן בדבר רכב גנוב שנמלט בכביש 6 באזור קריית גת לכיוון צפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השניים שסרקו את האזור ברכב הפרטי איתו נסעו איתרו את הרכב הגנוב כשזה נטוש בוואדי בסמוך לקיבוץ גת לאחר שככל הנראה הנהג נתקע עם הרכב ללא כל אפשרות להימלט איתו.

רס"ב יניב ראובני, סמל מבצעים במג"ב חברון אמר: "במהלך הסריקות ובזכות ההכוונה של איתוראן הצלחנו לאתר את הרכב כשהוא תקוע בוואדי. כשהתקרבנו ראינו שכריות האוויר התפוצצו והבנו שהחשוד כנראה נסע במהירות, נכנס לואדי ונתקע".

ככל הנראה החשוד שהיה בבריחה ניסה להימלט דרך השטחים החקלאיים באזור ללא הצלחה. בחיפוש ברכב מצאו השניים מספר פרטים שיכולים להעיד על זהות החשוד.

במשמר הגבול משבחים את היוזמה והאחריות שגילו השוטרים שעשו דרכם הביתה. הפעילות הזו מוכיחה שוב שבין משטרת ישראל לארגוני האכיפה הנוספים לרבות איתוראן ישנם קשרי עבודה מצוינים שמביאים להצלחות מבצעיות רבות.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button