מבזקיםתנועה ותחבורה

"רואים ואינם נראים" – ביצעתם עבירת תנועה? הכל מתועד!

"אנחנו אוכפים באופן יצירתי וממוקד במטרה להרתיע ולמנוע את התאונה הבאה", ציין שוטר אגף התנועה שביצע ביחד עם שוטרים נוספים פעילות אכיפה סמויה על כביש 90.

אתמול (שלישי) ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה סמויה וממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש.

הפעילות התבצעה על כביש 90 בין חצבה לצומת הערבה, כאשר השוטרים מוקמו בתצפיות עם מצלמות ועדשות לטווח רחוק, ובאמצעותן תיעדו נהגים שביצעו עבירות של חציית קו הפרדה רציף, תוך סיכון כלי רכב הבאים בנתיב הנגדי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות הנהגים שתועדו, נעצרו ע"י השוטרים שהיו ממוקמים בסמוך, ונגדם נרשמו הזמנות לדין בגין העבירה החמורה. בתוך כך תועדו 8 נהגים ונרשמו 8 הזמנות לדין.

"נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, במטרה להציל חיים ולשנות את תרבות הנהיגה", ציינו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

4 תגובות

  1. תגובתך הייתה יכולה להיות עניינית אך הדרך שבה בחרת לפתוח אותה("גאון של אמא") הופכת אותך מ"איש שלום" לסתם איש קטן… חבל…

  2. גאון של אמא – רוצה שיטפלו "בחצר של מישהו אחר".
    תודה למשטרה על מה שעושה.
    נשמח שתטפל גם במקומות נוספים – כביש דימונה …

  3. אני תושב הערבה, אני מכיר את הסכנות על קטע הכביש הזה והנושא אמור היה לשמח אותי אך כשקראתי את המיקום הרגשתי רק בוז כלפי המשטרה והבנתי שאין חדש תחת השמש. המשטרה חלשה והאכיפה סלקטיבית. נראה אותם מתמקמים בין דימונה לבאר שבע בפזורה הבדואית.
    בעצם הם כן נמצאים שם אבל הם עוצרים רק רכבים שנוסעים 20 קמ"ש מעל המותר ושאינם אופייניים לתושבי הפזורה (כל מי שעיניו בראשו יודע להבחין בקלות בסימנים המזהים, הג'נטים, החלונות הכהים, המדבקות, הספויילרים שלא תואמים את הרכב וככל הנראה גנובים ועוד…) וזה בלי לדבר על הטרקטורונים והאופנועים שלהם שמפתפרעים על הכבישים, לא פעם תוך כדי יריות באוויר.
    פשוט בושה שזו המשטרה שלנו.

  4. אלו עברות קלסיות שצריך לאכוף אותם יותר מעברות מהירות שלא מסכנות

Back to top button