איראןמבזקים

איראן: "אנו בכוננות שיא, נביס את החזית האמריקנית-ציונית"

שר ההגנה האיראני, אמיר חתמי אמר הערב (רביעי) כי הרפובליקה האסלאמית נמצאת כיום ברמת הכוננות הביטחונית הגבוהה ביותר על מנת לתת מענה כנגד כל איום על המדינה. "הרפובליקה האסלאמית של איראן עומדת כיום בשיא ההיערכות הביטחונית-צבאית נגד כל איום או פעולה תוקפנית", אמר חאתמי.

הוא הוסיף כי "איראן שומרת על מוכנות גבוהה על אף שהיא נמצאת תחת סנקציות כבדות והדגיש כי הצעדים המגבילים נגד המדינה לא הצליחו לעכב את איראן לתגבר את כוח ההגנה שלה. אפילו ארה"ב והשותפים שלה מכירים בעוצמתה של הרפובליקה האסלאמית" ציין.

חאתמי הצביע על מספר רב של ניסיונות כושלים לפעול נגד הרפובליקה האיסלאמית באזור ואמר: "התבוסה של הטרוריסטים באזור ובעיקר בעיראק ובסוריה פגעו קשות בתדמיתה של ארצות הברית והממשלות באזור המממנות את המחבלים. המזימה הזדונית של האמריקנים נכשלה. הם יצאו למלחמה קשה ומקיפה על העם שלנו באמצעים כלכליים. האויבים שלנו השתמשו בכל מה שיש להם כדי להטיל אימה על מדינות האזור כדי להילחם באיראן ולשבור את ההתנגדות של האומה. אך העם האיראני יביס את החזית האמריקנית-ציונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתח בין איראן לארצות הברית גבר עוד יותר לאחר שוושינגטון אמרה כי תשלח מאות אלפי חיילים ומטוסי קרב לאזור כאות אזהרה.

בינתיים, מפקד חיל האוויר של משמרות המהפכה האיראניים, הגנרל אמיר עלי חג'ייזאדה טען כי הכוחות האמריקנים המוצבים במפרץ הפרסי "יפגעו בראשם" אם יעשו משהו לא נכון. "40-50 מטוסי קרב ו-6,000 חיילים היו בעבר איום רציני עבורנו אבל עכשיו הוא יעד והאיומים הפכו להזדמנויות" אמר חג'ייזאדה. "אם האמריקנים יעשו מהלך לא נכון, נחטיף להם על הראש".

שר ההגנה האיראני, אמיר חתמי

3 תגובות

  1. מה שעשו להרושימה ונגסקי יעשו לאיראנים הטרוריסטים שמאיימים השכם והערב להשמיד את ישראל ואת ארה"ב.ה'ילחם לכם ואתם תחרישון.מלחמתנו תיעשה בידי אחרים בארח פלא

  2. אתם קוקסינלים רק בדיבורים אתם כמו בחמס יאלה
    נראה אותכם ישראל מחכה לזה שתתקפו את אמריקה ואז ישראל תכנס עליכם ותפתח לכם את הצורה פעם אחד ולתמיד

Back to top button