מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: אנס צעירה מחוץ למועדון – "אני יודע שאת רוצה את זה"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב תל אביב בן ה-57, בגין אינוס, ניסיון אינוס, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, הספקת סם מסוכן והחזקה ושימוש בסם מסוכן. הנאשם ביצע את המעשים בצעירה כבת 20 ליד מועדון ה"שלוותה" בתל אביב.

על פי כתב האישום החל מחודש אוקטובר 2018 קיים יורם הנאשם קשר טלפוני עם הצעירה, שבמהלכו חזר הנאשם וביקש להיפגש עמה פנים אל פנים, הבטיח לרכוש בעבורה רכב ולהעניק לה סכומי כסף. לאחר שהנאשם הגיב בבוטות כלפי הצעירה, שדחתה את בקשותיו להיפגש עמה באמתלות שונות, ניתקה הצעירה את הקשר עמו.

בחודש אפריל 2019 חידש הנאשם את הקשר עם הצעירה והציע לה להיפגש כדי לחגוג יחד את יום הולדתם. הצעירה נעתרה להצעה והודיעה לו כי היא בדרכה לחגוג עם חברותיה את יום הולדתה במועדון ה"שלוותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום ראשון שעבר, לאחר שנפגשו במועדון שאלה הצעירה את הנאשם "אם יש לו משהו לעשן". הנאשם השיב בחיוב ומסר לידיה שקית ובתוכה קנאביס. הצעירה נטלה את הסם ויצאה יחד עם הנאשם מהמועדון. בהיותם ברכב השתמשו יחד בסם. לאחר שהצעירה השתמשה בסם היא חשה חולשה פיזית, בחילות וחמרמורת, התקשתה לדבר ולהזיז את איברי גופה, ובמאמץ רב הפנתה את גופה הצידה והקיאה מספר פעמים מחוץ לרכב. משסיימה הצעירה להקיא, כשהיא חלשה פיזית ועל סף אובדן הכרה, התיישבה במושב הנוסע ונשענה לאחור. בעוד הצעירה במצב המונע ממנה לתת הסכמה חופשית, כשהיא חלשה, על סף אובדן הכרה, לאחר שהקיאה, ולאחר שהשתמשה בסם, התקרב הנאשם אל הצעירה חיבק אותה, הרים את חולצתה, נישק אותה בבטנה ובצווארה, למרות התנגדותה המפורשת כשאמרה לו "די יורם אני לא רוצה".

בהמשך נכנס הנאשם לרכב, מכיוון מושב הנוסע, סגר את דלת הרכב, ביצע במתלוננת מעשה מגונה, הפשיל את מכנסיה ותחתוניה, נשכב מעליה כשהוא לבוש וחיכך את גופו בגופה, למרות בקשותיה החוזרות ונשנות ממנו לחדול ממעשיו, וניסיונותיה הכושלים להדוף אותו מעליה.

בהמשך, התרומם הנאשם מעליה, יצא מהרכב, התיישב במושב הנהג, ונהג את הרכב בחניון למקום שבו תאורת החניון חלשה, וכיבה את פנסי הרכב. הוא יצא מהרכב, פתח את דלת הרכב, שסמוכה למושב הנוסע, בעוד הצעירה שוכבת ברכב כשעיניה עצומות, חלשה, על סף אובדן הכרה, לאחר שהקיאה, ולאחר שהשתמשה בסם, התקרב אליה שוב ואנס אותה. בנוסף אמר לה: "אני יודע שאת רוצה את זה". כל זאת ,ללא הסכמתה וחרף בקשותיה החוזרות ונשנות ממנו לחדול ממעשיו וניסיונותיה הכושלים להדוף אותו מעליה.

לאחר שהנאשם לא הגיע לסיפוק מיני, ניסה הנאשם לאנוס שוב את הצעירה. משלא הצליח, ביצע הנאשם במתלוננת מעשה מגונה.

בסמוך לאחר מכן, חברותיה של הצעירה התקשרו לטלפון הנייד שלה. הנאשם ענה לשיחה והטעה את חברותיה באשר למקום הימצאם. הצעירה לקחה מידי הנאשם את הטלפון הנייד שלה, עדכנה אותן אודות מיקומה המדויק וכעבור מספר דקות הן הגיעו למקום. לאור מצבה של הצעירה, ולאחר ששוב הקיאה, אחזו בידה, וסייעו לה לצאת מהרכב, והנאשם נסע מהמקום.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

4 תגובות

  1. לדעתי זה ממש לא אשמת הנאנסת זאת אשמתו המוחלטת אישה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה ולצאת לעשן ולשתות הגבר צריך לגעת באיזה באישור בלבד ולא כי היא מסטולה קצת אז הוא הרשה לעצמו היא לא יצאה כלל אשמה בכל הסיפור הזה ואמר לו די מהתחלה ולא הביעה עניין לכך בכלל אז כל התגובות האלה לא לעניין וגם הנאשמת שקוראת את זה בטח עכשיו מאשימה את עצמה בגלל התגובות הלא הגיוניות ואפילו מפגרות שלכם תשקלו מילים ותבינו טוב מה שאתם קוראים !!!

  2. זה שהיא נהגה בחוסר אחריות ולא שמרה על עצמה ופעלה בצורה שמסכנת אותה לא נותן לא לחלאת האדם הזה ולא לאף אחד אחר זכות לאנוס אותה וזה לא מקל בשום צורה שהיא בחומרת המעשה שלו! אתם שומעים את עצמכם? במילים אחרות אתם טוענים שהוא חף מכל פשע ושזכותו הייתה לאנוס אותה.

  3. לא היתה צריכה לזרום איתו וגם הסמים לא היטיבו עימם !! אחכ מתפלאים שיש אונס

  4. הצעירה היזמינה לעצמה את הארוע
    אין מילים..אידיוטית ברמה הכי גבוהה

Back to top button