חדשות הארץמבזקים

צפו: פעולות החילוץ בסיוע מסוק של המטייל הישראלי שנהרג בצ'ילה

צעיר ישראלי בן 33 מת הלילה (שישי) בבית חולים בצ׳ילה לאחר שנפל במהלך טרק בשמורה מקומית במדינה. המטייל הישראלי נפצע קשה מאוד בעת שניסה לטפס על הר געש "יאימה" במחוז אראוקניה בדרום צ'ילה.

המטייל שלח אמש אותות מצוקה באמצעות טלפון לווייני שהתקבלו בחדר הבקרה של חברת הביטוח הראל. מיד עם קבלת אותות המצוקה נציגי חברת הביטוח ניסו ליצור עמו קשר, אך ללא הצלחה. בשל תנאי מזג האוויר וסופת שלגים שפקדה את המקום הוחלט לשלוח אל האזור צוות חילוץ על מנת לאתר אותו.

צוותי החילוץ איתרו את המטייל במרחק יחסית קצר מהמקום ממנו נשלחו אותות המצוקה כשהוא סובל מהיפותרמיה ומצבו קשה מאוד. למקום הוזנק מסוק אשר העביר אותו לבית חולים, שם במשך שעות ניסו הרופאים להיאבק על חייו, אך ללא הועיל ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשרד החוץ נמסר הבוקר: "הותר לפרסום כי צעיר ישראלי בן 33 נפטר הלילה בבית חולים בצ׳ילה. הצעיר שנפל במהלך טרק באיזור הר הגעש בשמורה מקומית בצ׳ילה לא שרד את התאונה. הרופאים נאבקו על חייו מהרגע שחולץ ובמשך שעות אך לצערנו הצעיר נפטר. הודעה נמסרה למשפחתו. קונסול ישראל בצ’ילה שסייע במאמצי החילוץ בשטח והמחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ פועלים להשבת המנוח ארצה."

צילום: טוויטר

Back to top button