חדשות הארץמבזקים

הסיורים של "אם תרצו" מתרחבים: ממשלות אירופה לא ינהלו אותנו"

מאות אנשים השתתפו הבוקר (שישי) בסיור של תנועת "אם תרצו" יחד עם ארגון "אם אשכחך" בירושלים ובמאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר עם תנועת 'רגבים' הנמצא בפאתי ירושלים. המשתתפים, אשר באו מכל קצוות הארץ, ביקשו לבחון את הנעשה בירושלים וכן לראות מקרוב את המאחז הבלתי חוקי, שמשום מה הפינוי שלו מתעכב.

משה דוידוביץ מרמת גן אשר הגיע לסיור אמר: "זו פעם ראשונה שאני נמצא במאחז לא חוקי שממשלת ישראל מאפשרת לתת לו חסות דה פקטו. הגיע הזמן לריבונות אמיתית במדינת ישראל. יש לפנות את המאחז הזה בהקדם האפשרי."

רעות לוי, מחיפה הוסיפה: "אין שני לחשיבותה וקדושתה של ירושלים בירתנו הנצחית. הגיע הזמן שעם ישראל יזכה להבין כי לאחר 71 שנים הוא בעל הבית על הארץ הזו ויש לפעול ללא לאות כדי לשמור על ריבונתנו כאן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה שרבאני רכז הסיורים בתנועת "אם תרצו" אמר כי: "מערך הסיורים של תנועת אם תרצו ממשיך להתרחב ואנו שמחים להמשיך לחשוף לציבור את פניה היפות והמיוחדות של ארץ ישראל. לאחר שאלפי אנשים וסטודנטים מגיעים בכל שנה לסיורי התנועה בחברון כעת הגיע להעלות גם את ירושלים על ראש שמחתנו ולחשוף את האמת סביב העיר לאלפי האנשים הצפויים לפקוד אותה. אנו לא נותיר את ירושלים בידיהם של ארגוני דה לגיטמציה הממומנים על ידי ממשלות זרות. האמתה יא אחת: ירושלים היא בירתה הנצחית של העם היהודי- בלבד."

צילום: תנועת "אם תרצו"
צילום: תנועת "אם תרצו"
צילום: תנועת "אם תרצו"

Back to top button