מבזקיםפוליטי / מדיני

זנדברג: "לא רק ההתנהלות של נתניהו מדאיגה"

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג אמרה היום (שישי) כי "אם לראש ארגון פשע, תחת 3 חקירות פליליות, הייתה מדינה בכיס, הוא היה פועל בדיוק כמו נתניהו. המצב הזה צריך להדאיג כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל. לא רק ההתנהלות של נתניהו מדאיגה, אלא גם להקת המעודדות סביבו, שמקיאה את דפי המסרים בלי לעצור לרגע לחשוב – בלי לעצור לרגע להסתכל בראי."

לדבריה, "אוחנה, לוין, אמסלם ושאר מלחכי הפנכה, ההיסטוריה תשפוט גם אתכם. בדברי הימים, כשיסתכלו על ראש ממשלה שניסה לכופף את כל חוקי המדינה, את כל יסודות הדמוקרטיה, את בית המשפט ואת הכנסת, והכל לטובת ההישרדות האישית שלו – אתם תהיו שם עם דפי המסרים שלכם בתור הסייענים. נתניהו שקרן, את זה כולם כבר יודעים. כשאמר בבליץ הראיונות שלו לפני הבחירות שאינו מתכוון לקדם את החסינות, היה ברור שהוא משקר, כפי שעשה תמיד. אבל באיזה קצב אפשר להחליף דף מסרים למפלגה שלמה? קצת כבוד לבוחרים, קצת כבוד למעמד." הטיחה זנדברג בחברי הכנסת מהליכוד.

"אנחנו לא ניתן לדמוקרטיה להתפורר לנו בין הידיים. אנחנו נמשיך להוביל את האופוזיציה ולהמריצ אותה ככל האפשר. השבוע סיימנו להחתים את חברי האופוזיציה על ההצעה שלנו לקיום דיון חירום שלא מן המניין בנוכחות ראש הממשלה, בנושא ניסיון המילוט שלו מכתב אישום באמצעות הרס הדמוקרטיה. במקביל, פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שיורה לנתניהו לחדול מכל עיסוק במצבו המשפטי במסגרת המו"מ הקואליציוני. הכנסת סעיפים פרסונליים, הקשורים למצבו של נתניהו, לתוך המו"מ מהווה עבירה של הפרת אמונים." אמרה זנדברג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג. צילום: אתר הכנסת

5 תגובות

  1. מלאה רוע לעם היהודי.גם גנץ וחבורתו ככה שלא תיתעה.הם לא יוצאים נגדה ונגד עוכרי ישראל ומרצחי חיילי צהל.אני לא שומע אותם.אחד יותר זבל מהשני.הם מתחרים בניהם מי יותר גרוע.

  2. חכ זין נדברג.היא הסייענית לאוייבי מדינת ישראל ולמרצחי חיילי צהל.כולל אזרחים.צריך לישפוט אותה ושכמותה בסיוע לאוייבי העם היהודי.זה הפקרות זה שעת חירום. אני קורה לליכוד להתאחד באופן דחוף.לעצו את זה במיידי.!!!

Back to top button