איראןמבזקים

איראן: "הישות הציונית היא הגורם המרכזי לכל המשברים באזור"

משרד החוץ האיראני פרסם הצהרה לרגל יום הנכבה ה-71 בה אמר כי "הישות הציונית היא הסיבה העיקרית לכל המשברים האזוריים. היא ישות לא לגיטימית שמהווה איום ממשי על השלום והביטחון הבינלאומי".

עוד נמסר בהצהרה, "ב-14 במאי 1948 היו הפלסטיניים עדים לאחד האירועים הכואבים ביותר בהיסטוריה של האסלאם והעולם, מאז אותו יום העם הפלסטיני לא הרגיש מהו שקט ושלווה. ביום הזה לפני 71 שנים אנשים רבים נהרגו כולל גברים, נשים וילדים חפים מפשע ורבים אחרים נעקרו מבתיהם ואדמתם. אירוע זה ידוע בהיסטוריה של העם הפלסטיני כ"יום הנכבה ".

"היום הזה נולד עם ההצהרה של הישות הבלתי חוקית בשם "הישות הציונית", בתמיכה של ארצות הברית על ידי כיבוש השטחים הפלסטינים שמתמשך תוך כדי פשעים שהוא מבצע . הוא הגורם המרכזי היום של כל המשברים האזוריים, על השלום האמיתי ועל הביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ההצהרה מדגישה כי הרפובליקה האסלאמית של איראן, מביעה סולידריות עם השאיפות של העם הפלסטיני ומדגישה שוב את אחריותה של הקהילה הבינלאומית, ובמיוחד של האו"ם לסיים את הכיבוש של השטחים הפלסטיניים בירושלים, זאת בכדי לסייע לעם הפלסטיני להגדרה עצמית וליצירת ממשלה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים. " נמסר בהודעת משרד החוץ האיראני.

משרד החוץ האיראני

Back to top button