חדשות הארץתאונות עבודה

אסון המנוף ביבנה: עוכבו 8 בעלי תפקידים באתר העבודה

הבוקר (ראשון) בשעה 10:00 אירעה תאונת עבודה קטלנית באתר בנייה בשדרות ז'בוטינסקי ביבנה במהלכה קרסו חלקי מנוף. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה קבעו את מותם של 3 פועלים כבני 30 ובהמשך קבעו מותו של פועל נוסף, גבר בשנות ה 20 שנלכד בראש המנוף. שני פועלים נוספים נוספים שנפצעו קל טופלו על ידי צוותי מד"א.

פראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. 3 פועלים כבני 30 שכבו על הקרקע בסמוך לאתר הבניה עם פגיעות רב מערכתיות קשות מאוד לאחר שנפגעו מחלקי מנוף שקרסו מגובה רב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. פועל נוסף, גבר בשנות ה 20 נלכד בראש המנוף כשהוא מחובר לריתמה ונמצא באוויר בין שמיים לארץ. כוחות הכיבוי שעלו לגובה הצליחו להוריד את הפועל למרגלות המנוף תוך שימוש בחבלים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות על מנת להעניק טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח."

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים ובחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. החקירה הועברה למפלג "פלס" לחקירת תאונות עבודה בלהב 433 המשותף למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה וממוקם ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירוע עוכבו 8 בעלי תפקידים שונים באתר העבודה וחלקם יחקרו באזהרה.

סנ"צ אלעד קליין, ק' אג"מ מרחב שפלה מספר על החקירה

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button