בריאותמבזקים

הגיע לתרום דם בבסיס וגילה – המתרימה היא אימו

מיכל פריד אפרתי מהוד השרון, מתרימת דם בשירותי הדם של מד"א, הייתה אמורה להיות ביום חופש. כשקיבלה את סידור העבודה, הבינה שחברתה הולכת להתרים דם בבסיס שבו משרת החייל רועי פריד, בנה של מיכל. היא לא היססה וביקשה מחברתה לוותר על המשמרת. כך, זכתה מיכל בחוויה מיוחדת ומרגשת עם בנה, שנמצא בקורס מפקדי טנקים. "אני נפגשת עם חיילים בגיל של הבן שלי ברחבי הארץ, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם. כשהבן שלי, הגיע לתרום דם אצלי, זה היה מיוחד ומרגש".

"אני לא הייתי משובצת בכלל באותו היום. איך שהבנתי שיש לי הזדמנות להתרים את הבן שלי, היה לי ברור שאני לא מוותרת על זה, ולוקחת את המשמרת", סיפרה מיכל. "כשהגעתי לשם שלחתי לו הודעה, הוא בא אליי ותרם דם. הוא הגיע ואמר לי 'היי אימא, באתי לתרום'. זה היה רגע מאוד מיוחד שתמיד נזכור. על הדרך, גם הבאתי לו ולכל המחלקה שלו עוגות וממתקים, וכל מה שהוא אוהב".
 
"התרמתי דם בעשרות בסיסים ברחבי הארץ. אני אוהבת במיוחד לעבוד עם חיילים, כי זה מחבר אותי לחוויה של הבן שלי בצה"ל. אני נפגשת עם צעירות וצעירים, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם, וזה תמיד מרגש", תיארה מיכל.

"צחקתי לא פעם עם מתאם התרמות הדם שישבץ אותי בבסיס השריון שבו משרת הבן שלי. נוצרה הזדמנות, ממש במקרה, ואני מרגישה שזכיתי", סיפרה מיכל, "באותה מידה, זו הייתה יכולה להיות מתרימה אחרת, הייתי שומעת על זה, וממש מתאכזבת. זה שילוב של צירוף מקרים עם קצת מזל".
 

צילום: דוברות מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. כל הכבוד , למיכל פריד ,האימה של רועי פריד , שוויתרה על יום החופשה שלה , והתרימה חיילים בבסיס , שבו בנה רועי עובר קורס מפקדי טנקים .

Back to top button