מבזקיםצבא וביטחון

ירי? מטענים? רימונים? בלונים? אלימות? – כל מה שצפוי ביום שישי בגדר בעזה

ביום (שישי) הקרוב יגיעו כמה אלפי מחבלים אל גדר המערכת ברצועת עזה על מנת להתעמת עם כוחותינו. המחבלים ברצועת עזה ממשיכים לדרוש בהסלמה בעקבות חוסר המאמצים של ישראל לקיים את מה שהובטח לארגוני הטרור. בחמאס ימשיכו להסלים בהדרגה. ביום שישי כמו ביום יום שישי צפויים המחבלים להפציץ את כוחותינו במטענים, רימונים, אבנים, הפרחת בלוני תבערה ונפץ לעבר שטח הארץ, חבלות בגדר וכן גם על פי הערכות ניסיונות לבצע פיגועי ירי לעבר הלוחמים משהו שעלול לגרור אותנו לעוד סבב לחימה.

רק תזכורת – מתוך כל הכסף שנכנס לאחרונה לרצועת עזה במימון קטאר, חמאס לא קיבל שקל. כל משפחה נזקקת בעזה קיבלה 100 דולר באישור ישראל לאחר שישראל עברה על כל איש ואיש ואישרה שיקבל את 100 הדולר שקטאר סיפקה לטובת הנזקקים.

חמאס עדיין מאיים ועדיין חושב שיצליח להסיר את המצור מעזה, חמאס ממשיך בטרור כולל הבלונים וכולל הפרות הסדר וייצור אמצעי לחימה. בישראל אמרו כבר שהמצור לא יוסר עד שגופות החיילים ואזרחים שמוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס יוחזרו, התפרקות מנשק והכרה במדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הפרות סדר בעזה – תמונת ארכיון

תגובה אחת

  1. צריך להבין שגם עם החמאס יקבל ממש עבורו מיליון דולר כל חודש,הוא ימשיך לתכנן את חיסול היהודים בישראל!! הכסף שהם מקבלים עכשיו רק גורם להם לעשות אתנחתא ולחדש את מלאי הרקטות ששיגרו בסיבוב האחרון!!

Back to top button