איראןמבזקים

זריף מגיב לטראמפ: "אל תאיים על איראני. נסה לכבד – זה עובד"

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף הגיב היום (שני) על דבריו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמש שאמר כי "אם איראן רוצה מלחמה זה יהיה הסוף שלה. לעולם אל תאיימו על ארצות הברית".

זריף אמר שהנשיא טראמפ צריך להסתכל על ההיסטוריה ולהבין שהוא טועה. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "דונלד טראמפ מנסה להשיג את מה שאלכסנדר, ג'ינג'ס ואחרים לא הצליחו לעשות, האזרחים האיראנים עמדו ניצבים בראש במשך אלפי שנים בזמן שכל התוקפנים נעלמו."

זריף הציע לנשיא טראמפ לכבד במקום לתקוף באיומים על טרור כלכלי והתגרויות של רצח עם. "בטרור כלכלי והתגרויות ברצח לא "תסתיים איראן". אף פעם אל תאיים על איראני. נסה לכבד – זה עובד". כתב בטוויטר שלו ותייג את החשבון הרשמי של הנשיא טראמפ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי הציוץ של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמש הגיע שעות בודדות לאחר שרקטה נורתה לעבר האזור הירוק המבוצר בבגדאד והתפוצצה כחצי קילומטר ממבנה השגרירות של ארה"ב.

זריף אמר לפני מספר ימים כי גורמים זרים, אותם כינה "צוות ב' " לוחצים על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפעול כנגד איראן. זריף התכוון ליועץ לביטחון לאומי של אמרקיה ג'ון בולטון, לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולנסיך קטאר מוחמד בן סלמאן.

כזכור, בשבת אמר מר זריף שאיראן לא רוצה מלחמה.

תגובה אחת

  1. נו …. ?
    אז למה הפרסים מאיימים על ישראל ?
    פרסים עלובים, ״נסו לכבד – זה עובד״.
    ואם לא תכבדו … תחטפו חזק מישראל .??

Back to top button