חדשות הארץמבזקים

הוגשה תלונה חדשה נגד השופט יהורם שקד

הערב (שני) במהדורת "חדשות הערב" בכאן 11 חשפה הכתבת יפעת גליק כי הוגשה תלונה חדשה לנציבות התלונות על השופטים נגד שופט בית המשפט לענייני משפחה, יהורם שקד. אמש דווח ב"כאן 11" כי בעבר נמצאו מספר תלונות על השופט שקד – מוצדקות.

מחלקו השני של התחקיר ששודר הערב עולה כי השופט שקד מינה עורך דין שייצג אותו בתביעה פרטית בעבר, לתפקיד כונס נכסים בתיק בו שפט, מבלי ליידע את הצדדים על ההיכרות המוקדמת ביניהם.

למרות הטענות הרבות על התנהלותו ככונס נכסים ויחסו למשפחה, בחר השופט שקד למנותו לכונס בנכס נוסף שהיה בבעלותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השופט יהורם שקד. צילום: אתר בתי המשפט

מהנהלת בתי המשפט בשם השופט יהורם שקד נמסר בתגובה כי "ב-2016 נערכה פגישה שבה נידונו תלונות נגד השופט שקד. מאז שום תלונה שהוגשה נגדו לא נמצאה מוצדקת. נשיאת בית המשפט העליון ומנהל בתי המשפט מתייחסים בכובד ראש לכל החלטה של הנציב באשר לתלונות על שופטים, ואף נוקטים צעדים מתאימים."

תגובת עורכי הדין משה וחיים פרץ: "המינוי נעשה משיקולים ענייניים ומקצועיים בלבד. הפעולות בניהול העיזבון נעשו בפיקוח בית המשפט. לא ניתן להתייחס לגופם של דברים, שכן הם מתנהלים בדלתיים סגורות."

21 תגובות

  1. יהןרם,שקד צריך להפסיק לשפוט אימהות.אין אצלו צדק וגם לא טובת הילדים.
    אין אצלו הבנה שיש אלימות .איש רשע שלא שופט בדרך הצדק.

  2. כמי שמופיע בפניו תדיר יכול להעיד כי מדובר בשופט שמטיל אימה על המתדיינים ועורכי הדין. לא מפסיק לאיים על כל מי שלא בא לו עליו. עושה איפה ואיפה בין מי שמופיע בפניו. עבד כי ימלוך! אם לא הסכמת להצעת הפשרה שלו.. אתה גמור…

  3. פעם במהלך ייצוג שהיה לי אצלו , הוא הציע איזה שהוא מתווה שהוא קרא לו פשרה . וכשלא הסכמתי (כי לטעמי הפשרה הייתה דומה לפשיטת עורו של מרשי. אומנם לא הפשטת כל עורו, הסכימו להותיר כמה שאריות באיזור החלציים לכסות ערווה) אמר לי השופט מה אכפת לך . בשבילך זה תיק! בסהכ ניירות! קרטונים!
    כך בלי בושה. כך לפני מרשי והצד שכנגד.
    באותו משפט הוא איבד את כבודו בעיני.

    הנהלת בתי המשפט היא מוסד שמתנהל כארגון עובדים "מסור" שמגן על עובדיו כמעט בכל מחיר .

  4. הייתי צד בדיון אצל יהורם שקד. המחוזי הפך את ההחלטה שלו,שקד מינה מנהלת עיזבון שגרמה נזק לכל הצדדים. אין עם מי לדבר. אני מעריך ומכבד ביותר את בתי המשפט בארץ. הדיון אצל שקד היה מוזר דיקטטורי כולל סתימת פיות והערות אישיות פוגעניות. יש לבדוק את התנהלותו באולם המשפט שלו. אחרי הדיון אצלו,יצאתי בהרגשה שאני לא קיבלתי צדק אצלו,ובדיעבד הוכחו הדברים.

  5. כמה לעזאזל עולים לנו בתי המשפט
    על חשבון מי החגיגה , צריכים לתת לתוכנות מחשב לפתור דילמות משפטיות הדברים בדרך כלל פשוטים
    השופטים אוהבים לסבך

  6. נו בטח את עובדת אצלו מי יודע עוד מה הית עושה בישביל היצור הדוחה הזה שהורס בתים ה יקום בו רשע

  7. שופט מושחט שמקבל גיבוי מחבורת מושחתים לא די 9 די10 על יושבו רשעים

  8. חבל שנטפלים דווקא לשופט מקצועי וראוי במקום לטפל בכמה סתומים וחולי נפש שיושבים על כס השיפוט. אני עורכת דין מעל ל 20 שנים בתחום דיני המשפחה וסבורה שהשופט שקד הוא שופט מעולה מכל בחינה !

  9. לא השופט הוא הבעיה! הוא רק הסימפטום!! הנהלת בתי המשפט היא היא הבעיה!!!

  10. מערכת המשפט היא מערכת כל כך עדינה והיא גם כך הפתרון הרע במיעוטו למצוקותיהם וענייניהם הפנימיים ביותר של הצדדים הנושאים עיניהם אל מי שיחרוץ גורלם.
    לשים מישהו כשופט על חייהם של אחרים, בייחוד בעניני משפחה, זה בערך כמו למנות אלוהים.
    להיות שופט משמעו לקבל את הסמכות לקבוע מתי ילדים יראו את הוריהם, באיזה בית יגורו, כיצד תחולק שארית מורשתו של אדם בחומר וברוח בין הקרובים לו וכיצד יראו חייהם של אמא או של אבא. זו עבודה כל כך קדושה ועדינה, והיא גם כך כל כך שנויה במחלוקת ורוויה בהטיות של הנתונים המוצגים והן הטיות אישיותיות. בתוך כל אלו, לעשותה עבודה זו בסבך השחיתות – זו עוולה כה גדולה, שאין לה מחילה, ולעולם לא תהיה. תתבייש יהורם שקד.

  11. בעוד באולם בית המשפט נמצאים הנידונים בחיל ורעדה למוצא פיו של השופט, השופט עצמו מתנהג כמתווך מצוי ועושה קומבינות על ראש הצדדים. אם הנהלת בתי המשפט ובתוכם נשיאת בית המשפט העליון, לא תשפוט אותו לחומרה ותסלק אותו מחיינו, הרי שמערכת בתי המשפט היא פרה שצריך לשחוט, או לפחות להוריד עליה D-9

Back to top button