כלכלהמבזקים

משכנתא לסגירת הלוואות- גם אם הבנק מסרב. איך זה עובד?

הגעתם להרבה הלוואות חיצוניות כמו בעובר ושב וכרטיסי אשראי, אך מצד שני יש משכנתא נמוכה? זה הזמן להגדיל את המשכנתא

ולסגור את כל ההלוואות הקיימות במקומות אחרים.

שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות בבנקים לאנשים עם המקרים הכי מורכבים, פשיטות רגל, הגבלות וכל שאר המקרים. צריכים להגדיל משכנתא קיימת כדי לסגור הלוואות? אני האיש שלכם, מדי יום אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות ללקוחות שלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה היסודות של משכנתא לסגירת הלוואות

עד חמישים אחוז משווי הבית– חשוב להבין את זה ברגע שהבית הוא שלכם, המקסימום שניתן להגדיל את המשכנתא זה עד 50 אחוז משווי הבית. כלומר, אם הבית עולה 2 מיליון שקלים, כל המשכנתאות ביחד על הבית הזה יכולות להיות עד 1 מיליון שקלים.

דוגמה: נניח שהיום יש לכם על הבית משכנתא של 700 אלף שקלים, זה אומר שניתן להגדיל את המשכנתא בעוד 300 אלף שקלים, כלומר עד 1 מיליון שקלים.

הכנסות מסודרות – אחד הדברים החשובים במשכנתא בכלל, בטח כאשר מדובר על משכנתא לסגירת הלוואות, זה להציג הכנסות מסודרות. אם אתם שכירים אז חשוב מאוד לראות שיש הכנסות מופקדות בחשבון בצורה מסודרת ומדויקת. אם לומדים בכולל וישיבה , אז צריך לראות שהכסף מופקד לחשבון הבנק בצורה מדויקת.

הכנסות בשחור לא נחשבות, הכנסות של עסק שלא נכללות בדוחות לא נחשבות, כסף שמקבלים ממשפחה גם לא נחשב בתור הכנסה.

מרטין בוקסדורף
מרטין בוקסדורף

עובר ושב– דבר חשוב מאוד באותו הסגנון זה גם הנושא של עובר ושב. חייבים להראות סדר בעובר ושב, כלומר, הלוואות זה בסדר, כי המטרה היא לסגור הלוואות בעזרת המשכנתא. אבל מה שלא בסדר זה חריגות מהמסגרת, הלוואות שלא משולמות בזמן, זה מאוד לא בסדר.

הכוונה היא מאוד פשוטה, הבנקים רוצים לראות אנשים מסודרים שמנהלים את חשבון הבנק בצורה תקינה ומשלמים את כל ההתחייבויות שלהם בזמן.

רישום הבית / דירה:

אחד הדברים החשובים שמפילים משכנתאות לסגירת הלוואות, זה רישום א מסודר של הבית. אנשים ששכחו להעביר את הבית על השם שלהם, אנשים שלא העבירו את הבית לטאבו עדיין, חריגות בנייה, תוספות בנייה לא חוקיות. הדברים האלו עוצרים לחלוטין משכנתאות לסגירת הלוואות וחשוב להיות מודעים לזה.

בעיות BDI:

כמובן שבעיות של BDI פוגעות מאד ביכולת לקבל משכנתא לסגירת הלוואות, אם זה המצב שלכם, אני מציע בחום גדול להיעזר במומחה רציני שידע לטפל במשכנתא עם בעיות בי די איי. חשוב להבין שמשכנתא לסגירת הלוואות זה הרבה יותר מורכב מאשר משכנתא לרכישת בית, לכן צריכים להיות מוכנים הרבה יותר מבחינת כל הסעיפים שדיברתי עליהם עד עכשיו.

מרטין בוקסדורף- 0508116397

תגובה אחת

  1. 24hour שירות הלוואה לספק שירות הלוואות פשוט ויעיל עבור אנשים בכל רחבי העולם מחפשים הלוואות. אתה יכול ללוות מעל כל טווח בין 1 ל 25 שנים ללוות כל סכום מ 2,000 ל £ 50,000,000 לכל מטרה. עם ריבית נמוכה של 3% על כל חלקי העולם. הבקשה זמינה למועמדים בני 18 ומעלה. לקבלת מידע נוסף, אנא פנה באמצעות דוא"ל: [email protected]

Back to top button