מבזקיםמשפטי/פלילי

מנהל חברת ניקיון ירצה 10 חודשי מאסר בפועל

מנהלה של חברת ניקיון, שהורשע בביצוע עבירות מע"מ ומס הכנסה, ירצה 10 חודשי מאסר בפועל, כך גזר כב' השופט שמואל הרבסט מבית משפט השלום בירושלים. בנוסף, נגזרו עליו 3 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 80,000 ₪.

כעולה מגזר הדין, במהלך שנת 2011 היה חתאם קדמאני מנהלה הפעיל של חברת "עולם הניקיון". בשנת 2011, על מנת להקטין את תשלומי המס שלו, ניכה הנאשם 8 חשבוניות מס תשומות כוזבות, בספרי החשבונות שלו כעוסק מורשה, עת שימש מנהלה הפעיל של חברת "עולם הניקיון", בסכום כולל של 1,699,200 ₪, כאשר סכום המע"מ הגלום בגינן עמד על 234,369 ₪.

במשרד פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ניהלו את החקירה נגד קדמאני ובבית המשפט נוהל התיק ע"י עו"ד איתי מונהייאט מפרקליטות ת"א מיסוי וכלכלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כב' השופט הרבסט, בבואו לגזור את הדין, כתב: "מטרתו של הנאשם היתה להפיק לעצמו רווח כלכלי, על חשבון הציבור, באמצעות עבירות אותן תכנן מראש. לשם ביצוע עבירות המירמה, רכש הנאשם חשבוניות ביודעו שהן אינן משקפות עסקאות אמת ולאחר מכן כלל אותן בדיווחיו. מדובר בעבירות הכוללות מעשים אקטיביים מצד הנאשם, ברכישה מכוונת של חשבוניות שידוע לנאשם שאין הן קשורות למהלך עסקיו של העסק שניהל במטרה להפיק רווחים".

צילום: אתר בתי המשפט

תגובה אחת

  1. בגלל שהוא "צעיר "קיבל עונש כל כך קל גנב מאות אלפי שקלים ישלם כמה עשרות אלפים

Back to top button