חדשות הארץמבזקים

השר ארדן שיבח את פעילות איחוד הצלה לאבטחת הרבבות במירון

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה ודוד קריספל מנהל אגף המבצעים של איחוד הצלה סקרו הערב (רביעי) בפני השר לביטחון פנים גלעד ארדן את פעילות הצלת החיים של מאות מתנדבי איחוד הצלה לאבטחת הרבבות במירון.

השר ארדן שיבח את המוכנות והפריסה המבצעית של צוותי הרפואה של איחוד הצלה ברחבי ההר וביקש להודות למאות המתנדבים אשר לוקחים חלק במצע האבטחה הגדול בהתנדבות למען כלל הציבור.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. מנהלי האתר היקרים,
    צר לי שאתם נותנים במה להודעות דוברות של ארגון "איחוד הצלה".
    מדובר בארגון שקם באופן עברייני, תוך השתלטות פיראטית על תדרי קשר של מגן דוד אדום, והחליט על דעת עצמו וללא כל היתר של גורם ממשלתי להיענות לקריאות של אזרחים הפונים למוקד 101 לבקשת עזרה במצבי חירום רפואיים. שום כסות של "הצלת חיים" ו"עבודת קודש" אינה רלוונטית לכאן. כאיש צוות רפואי בכיר במד"א, רק לפני ימים אחדים חשתי על בשרי כיצד אנשי "איחוד הצלה" פוגעים קשות ביכולת שלי להעניק טיפול רפואי למטופלים שחייהם בסכנה, שכן במקום להתמקד במטופל, דעתי הייתה מוסחת מהפרעות אנשי "איחוד הצלה", ונאלצתי שוב ושוב להתמודד עם הפרעות בוטות מצידם. הפרעות אלה פגעו פגיעה ממשית ביכולתנו (אנשי מד"א) לפעול – עד כדי סיכון חיי המטופל (!!). אדגיש כי יש לי אינספור טענות קשות וחמורות כלפי מד"א וכלפי התנהלותו, ויש לתקן את הארגון הזה מהיסוד; ואולם, אין בכך כדי לתת כל הצדקה שהיא לקיומו של ארגון "איחוד הצלה" ולפעילותו העבריינית והאנרכיסטית במדינת ישראל. אני מציע לכם בכל הרצינות להימנע לחלוטין מכל שיתוף פעולה עם הארגון הזה ועם הודעות הדוברות שהוא מפיץ.

Back to top button