צרכנות

עורך דין תעבורה

על כבישי הארץ נעות מכוניות ממונעות רבות ובנוסף אליהן, יש כלי רכב שאינם ממונעים, הולכי רגל ומשתמשי דרך נוספים. כל התנועה הזאת מוסדרת תחת מערכת חוקים שחוקקו על ידי ממשלות ישראל לדורותיהן. מעצם היות התעבורה והתנועה דינאמיות הרי שהחוקים הללו משתנים ומתעדכנים מעת לעת בהתאם לצרכי החברה ולצרכי משתמשי הדרך. מטבע  הדברים, יש תאונות, יש אנשים העוברים עברות תנועה, עברות על חוקי התנועה ועוד. המשטרה ובתי המשפט הם אלו האוכפים את החוקים ומענישים את האשמים.

עורך דין תעבורה חגי סער הוא המומחה אשר מגן על אלו הנאשמים בעבירות השונות. הוא מטפל בנושאים שונים וביניהם: נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בקלות ראש, עבירות הפקרה (פגע וברח), שלילת רישיון, ביטול פסילה מנהלתית של רישיון, מחיקת נקודות תעבורה, נהג חדש/צעיר, וכן, בתאונות דרכים בהם הנהג היה מעורב. בכל אירוע כזה נעשות פעולות שונות על ידי המשטרה ו/או בתי המשפט. מדובר על תהליכים ארוכים שבמהלכם זקוק הנאשם או הנפגע לסיוע מקצועי.

אם לוקחים לדוגמא: שלילת רישיון מנהלתית הרי שהדבר יכול להשפיע על פרנסת האדם, ולעיתים, ניתן לקבל הקלות. דו"חות על נהיגה בשכרות או עבירות מהירות  הן דוגמאות לעבירות שבהן אנשי המשטרה   נעזרים במכשירים שונים להוכחת אשמה. וכאן יכולות להיות טעויות בהפעלה, או שניתן להטיל דופי במהימנות המכשירים וכדומה. עורך דין תעבורה מכיר לעומק מצבים אלו ויכול לבטל אישומים, לבטל קנסות ולזכות את הלקוח טרם הגעה למשפט או בעת ייצוגו בבית הדין לתעבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרים רבים, אנשים אשר מעורבים תאונות דרכים אינם אשמים או שהינם הנפגעים. במקרים חמורים, מומלץ לשכור שירותי עורך דין כבר בראשית הדרך. הוא יכול לייעץ ולמנוע מהנאשם לבצע טעויות שיקשו אחר כך על זיכויו. הוא יכול להקל עליו רבות כבר בשלב הטיפול במשטרה, ובנסיבות שונות, גם למנוע מעצר בעת תאונות דרכים עם הרוגים. הוא יכול להגיע לעסקאות טיעון שייתרו את הצורך בהגעה לבית משפט ועוד. כמובן, שכאשר הוא יקבל כל תיק חשוב לטיפולו  הוא יגן בבית הדין היטב על מרשו.

 

 

Back to top button