צרכנות

דק סינטטי

דק הינו משטח נאה, רך ונעים. הוא משתלב היטב בכל אתר כולל בגינות, פארקים, לצד בריכות, על חופי ים ועוד. ניתן למצוא דק טבעי המורכב מעצים טבעיים אבל ניתן למצוא גם דק סינטטי שהינו נאה ועמיד מאוד. רבים מעדיפים אותו על הטבעי בגלל שלל תכונות המייחדים אותו. הוא מיוצר בטכנולוגיה מיוחדת ומחומרים פולימריים שמשלובים בהם שבבי עץ. הוא עמיד מאוד לפגעי מזג האוויר. הוא רך וכאשר נופלים עליו לא נגרמות פציעות קשות. הוא בעל חספוס מסוים, וכאשר הוא נרטב אין מחליקים עליו כמו על משטח שיש ועוד.

הייצור שלו נעשה באופן מיוחד תוך כדי ניצול של חומרים ממוחזרים כמו: ניילון, פלסטיק ואחרים שאינם מתכלים מעצמם. הם מעובדים מחדש בתהליך כימי המגבש אותם, וכך, הופכים לשמישים שוב במקום שיהוו בעיה לטבע. טכנולוגיית הייצור החדשנית הזאת הצליחה להעמיד מוצר בעל תכונות נהדרות והמתאימות באופן מושלם לייצור דקים כמשטחי דריכה. קיימים מספר דגמים לבחירה. ניתן לקבל דגמי דק במגוון צבעים כאשר המקובלים ביותר הינם חום לגווניו, אפור ועוד. כל אחד בוחר את זה המתאים לטעמו.

ההתקנה ניתנת להיעשות באופן עצמאי וקיימות הוראות מתאימות המתפרסמות על ידי החברה המשווקת. תחילה יש להתקין את המשטח התחתון העשוי מעץ. לאחר מכן, מניחים את הלוחות בצמידות אלו לאלו תוך כדי השארת מרווח מתאים לניקוז מים. את הלוחות מהדקים למשטח התחתון, וכן, משתמשים במחברים מסוימים לחיבורם. בסוף התהליך חותכים את הקצוות ומוסיפים להם מכסים מודבקים או נעוצים. יש צורך לבצע עבודות גימור שונות כדי שהדק ייראה יפה ואסתטי. תהליך הרכבת דק אינו ארוך, יחסית. כמובן, שניתן להזמין אנשי מקצוע לביצוע העבודה הטכנית הזאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דק סינטטי אינו דורש תחזוקה מיוחדת. הוא קל לניקוי וניתן לשטוף אותו עם זרם מים בלבד ו/או מים שמהולים בהם כימיקלים שונים. הוא בלתי חדיר ללחות ואינו סופג ריחות ונוזלים. מותאם לסביבות מאתגרות כמו חופי ים, בריכות שחייה וכדומה. עמיד בפני מזיקים, שמנים, אש, עובש, בקטריות ועוד. מומלץ לרכוש אותו אצל משווקים בעלי מוניטין אשר מוכרים מוצרי נוי נוספים

Back to top button