צרכנות

ייצוג שחקן כדורסל לשחקנים "רעבים" בלבד

האם שאלתם את עצמכם פעם מה ההבדל בין אדם מן השורה שהולך בכל בוקר לעבודה וחוזר בערב הביתה, לבין שחקן כדורסל? ובכן, שחקן כדורסל מקצועי משקיע את כל חייו, על כל המשתמע מכך, למען המשחק וקריירת הספורט שלו, על מנת שיוכל להתקבל לקבוצה מובילה, ולעמוד במטרות וביעדים שהוא מציב לעצמו כל עונה מחדש.

מה שאתם רואים על המגרש בטלוויזיה, אם כן, הוא שילוב בין המון המוטיבציה, כוח רצון, אימונים קשים והתמדה. יחד עם זאת, גם כל הפרמטרים הללו לא בהכרח יביאו את השחקן למימוש המקסימלי של הפוטנציאל שלו. הפוש האחרון יהיה אותו ייצוג מקצועי שימצא לעצמו – כלומר, סוכני שחקנים שידאגו לאינטרסים שלו באופן מלא ויזניק את הקריירה שלו.

קווים לדמותו של שחקן כדורסל "רעב" להצלחה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חייו של שחקן כדורסל מקצועי סובבים תמיד סביב המשחק הבא, סביב התחרות, סביב התזונה שמשפיעה על הגוף והנפש, וסביב שיפור היכולות שלו. וכן, מדובר על כמעט 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

כששחקן מתקבל לקבוצה במדינה אחרת, עליו להעביר את כל המשפחה שלו ביחד איתו לארץ אחרת כדי שיוכל להתקדם ולהצליח, לכל הדעות החלטה לא פשוטה וברת השפעה על אנשים רבים מלבדו. ישנם שחקנים שנפצעים פציעה קשה במהלך הדרך ולוקח להם לא מעט זמן להתאושש. לכל שחקן יש את הירידות והעליות שלו, את ההצלחות והכישלונות (המנטליים והגופניים), והגוף תמיד צריך להיות מוכן. מוכן לאימון הבא, למשחק הבא, מוכן לכישלון או להצלחה הבאים. זו מערכת משומנת שחייבת לעבוד כל הזמן.

לייצוג שחקני כדורסל: http://ronsport.com

כשהייצוג המקצועי נכנס לתמונה

התמדה ומקצוענות, כל זה טוב ויפה. אבל כששחקן מגיע לרמה מקצועית גבוהה, הוא חייב את הסוכן הנאמן שימשיך לדחוף אותו קדימה, יציג אותו לאנשים הנכונים, ידאג לחוזים, למשא ומתן, ולאינטרסים של השחקן באופן בלעדי. כי מה שחקן כדורסל כבר מבין בניסוח חוזים

השלב הבא אם כן, הוא למצוא סוכנות לייצוג שחקני כדורסל, ועדיף שתהיה סוכנות מובילה המייצגת שחקני כדורסל רבים וטובים, סוכנות אשר בנתה לעצמה מוניטין של מקצועיות ויושרה לאורך השנים. כי ברגע שיש לך סוכן שמייצג אותך בנאמנות, יש לך גב, יש לך מישהו שעומד מאחוריך ושומר עליך, ואתה כשחקן יכול להתמקד אך ורק בקידום הקריירה שלך, בעבודה הקשה ובאימונים.

מהו תפקידו של סוכן לייצוג שחקן כדורסל?

ראשית, סוכן שחקנים אמור להכיר לעומק את השחקן אותו הוא מייצג ואת מאפייני האישיות שלו, לדעת מה הוא מחפש ומה המטרות והיכולות שלו, וכך בעזרת קשריו, מקצועיותו ונסיונו, יוכל לפעול למען שיבוץ השחקן בקבוצה הנכונה לו ביותר. שנית, על הסוכן לקיים משא ומתן בצורה שתשרת את השחקן שלו בצורה הטובה ביותר, בתנאי העבודה, בתנאי היציאה, במשכורת וכדומה.

לייצוג שחקני כדורסל: http://ronsport.com

תגובה אחת

Back to top button