צרכנות

החשיבות של תאורה לבית בהתאמה אישית

החשיבות של תאורה לבית בהתאמה אישית

מעבר לבית חדש מלווה בלא מעט התרגשות, שמחה, אושר – הרי מה יותר מרגש מהתחלות חדשות? בכל זאת, זו ההזדמנות הגדולה שלנו להגשים את כל הרעיונות והחלומות במקום המפלט האישי שלנו והיקר לנו ביותר. וכשאנו מבלים בבית לרוב  משעות אחה“צ והערב, בסופי שבוע, חופשים וחגים, לא פלא שחשוב לנו להרגיש בו טוב. אם חושבים על זה, אנו מצפים מהבית שלנו ללא מעט; בראש ובראשונה שיתאים לצרכים ולפעולות השונות שאנו מבצעים בכל חלל, אך גם שנרגיש שהוא באמת "בית" ולא סתם 4 קירות, ושיקלע בול לאופי שלנו, ולסגנון העיצובי ולאווירה שאנחנו רוצים לייצר בו. ואם באווירה ובאופי עסקינן, אולי אחד הדברים החשובים ביותר לדבר עליו, הוא נושא התאורה.

עיצוב תאורה לפי דרישה: https://www.ranor.co.il

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשיבות התאורה בבית

לתאורה יש מגוון רחב של תפקידים בבית. מצד אחד היא פונקציונלית – מאפשרת לנו לבצע מגון של פעולות (לבשל, לקרוא וכדומה) בצורה טובה ויעילה, אך מצד שני היא גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב והאווירה בכל חלל. לתאורה יש השפעה אדירה על הצורה שבה הרהיטים ישתלבו בבית, הרצפה, החיפויים וחפצי האמנות השונים. תאורה יוצרת חלל מעוצב, דקורטיבי וייחודי.

אז נכון, האפשרות ללכת על הסטנדרט ולבחור גופי תאורה גנריים באותו גודל, צורה ובאותה עוצמת אור לכל חדרי הבית, תמיד קיימת. גם קפיצה לאיקאה תצייד אתכם בכל המנורות להן אתם זקוקים, כנראה מהסוג שתראו בהרבה בתים נוספים בישראל. אך אם חושבים על זה לעומק, הצרכים שלנו משתנים כל הזמן, לכל חלל יש את המאפיינים הספציפיים שלו, ולכל אדם הסגנון הייחודי שלו. אז למה שלא ניתן לכך ביטוי ראוי?

בנוסף, לכל בית יש את המידות והמגבלות שקיימים בו, ולכן יש להתייחס גם למאפיינים הטכניים הללו כאשר אנו בוחרים לעצב את התאורה בבית. השקעה בעיצוב גופי תאורה לבית בהתאמה אישית תאפשר לנו למקסם את הנוכחות של התאורה, וסוף סוף נוכל להשיג באופן ממוקד ומדויק מענה לכל צרכינו.

חישבו על זה רגע. אם כשאנו בונים בית חדש אנו נעזרים בקשת רחבה של בעלי מקצוע וביניהם קבלן, נגר, מעצב פנים ועוד, מדוע שלא נשקיע גם באיש מקצוע המתמחה ביעוץ תאורה?

כיצד יסייע לכם יועץ תאורה בתהליך בחירת גופי תאורה לבית בהתאמה אישית?

  1. במציאת מגוון של פתרונות תאורה בהתאם לצרכים של בני הבית ואופיים
  2. בהתייחסות למידותיו של כל חלל באופן ספציפי, לצד הפעולות שמתבצעות בו, ועל פי זה להתאים גופי תאורה נכונים
  3. בבחירת גוון התאורה הנכון לכל חלל – רומנטי או פרקטי? צהוב? לבן?
  4. בהכרות עם מגוון החידושים והשכלולים הקיימים היום מבחינה טכנולוגית בעולם התאורה

אחד הדברים הכי חשובים שכדאי לזכור על תאורה לבית בהתאמה אישית, הוא ששווה להשקיע בתהליך עוד לפני שבוחרים את הרהיטים ואת מיקומם בבית. זאת במטרה להשיג הרמוניה מושלמת בין כל האלמנטים שישובצו בחלל. היום יש מגוון עצום של גופי תאורה אותם ניתן להתאים לכל סגנון עיצובי; לבית קלאסי בו עושים שימוש בחומרי גלם יוקרתיים כמו זכוכית ושיש, בית בסגנון עיצוב מודרני עם קווים נקיים ופשוטים, בית כפרי בו יש הרבה עץ מלא, או אפילו שילוב של כל הסגנונות הללו.

תאורה לסלון: https://www.ranor.co.il

Back to top button